ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haber doğruysa çok iyi olur.
Ülkemiz ve milletimiz için hayırlı olsun inşaallah.
Evet doğru hocam



uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadıköy varken ne olimpiyatı yahu
Kapasite yeterli değil hocam. Yoksa bende Galatasaray'lıyım ancak ulaşım ve görüntü olarak en iyi stadyum Vodafone Park olurdu.



Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenileme ile birlikte dünyanın en iyi stadlarından biri haline getirecekler inşallah. Ama çok büyük bir bütçe istiyor.
120 Milyon dolara mal olacak hocam.