• 20-05-2018, 00:23:19
    #1
    gib.gov tr de form doldurulup başvuru yapılıyor ama otomatik yapılanırılmış borç görünmüyor mu, yapılandırma yapan var mı ?
  • 20-05-2018, 00:36:17
    #2
    Babam borçlarını yapılandırmıştı. Her 2 ayda bir ödeme çıkıyor. Eğer toplu ödeme yaparsanız da indirim yapılıyor. Sizin tam olarak öğrenmek istediğiniz şey nedir? Yapılandırılmış borçları görmek istiyorsanız giriş yaptığınız da bunları görebiliyorsunuz.
  • 20-05-2018, 00:38:29
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam borçlarını yapılandırmıştı. Her 2 ayda bir ödeme çıkıyor. Eğer toplu ödeme yaparsanız da indirim yapılıyor. Sizin tam olarak öğrenmek istediğiniz şey nedir? Yapılandırılmış borçları görmek istiyorsanız giriş yaptığınız da bunları görebiliyorsunuz.
    Giriş yapıldığında yapılandırılmış borçlar görünmüyor. İlk girişte başvuru formu görünüyor. Yani başvuru yapmadan önce yapılandırmanın avantajlı olup olmadığını görmek istiyorum. Ondan sonra başvuruda bulunmak istiyorum.
  • 20-05-2018, 00:41:18
    #4
    maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş yapıldığında yapılandırılmış borçlar görünmüyor. İlk girişte başvuru formu görünüyor. Yani başvuru yapmadan önce yapılandırmanın avantajlı olup olmadığını görmek istiyorum. Ondan sonra başvuruda bulunmak istiyorum.
    Tam hatırlamıyorum ama formu doldurup gönderdikten sonra gelen bildirim sonrası yapılandırılmış borcu görebiliyordunuz. Kabul ederseniz ödemeye başlıyordunuz kabul etmezseniz ödemiyordunuz ama ilk önce formu göndermeniz şarttı. Eğer bu şekilde yapmak istemezseniz vergi dairesini gidip toplam borcunuzu öğrenebilirsiniz.
  • 20-05-2018, 00:52:58
    #5
    yapılandırmayın 3 kuruş vergi indirimi yapıvercekler diye vergi borcunuzu yapılandırıp devlete taahhüt etmiş oluyorsunuz yani ben bu taksitleri ödüycem diyorsunuz
  • 20-05-2018, 01:07:14
    #6
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam hatırlamıyorum ama formu doldurup gönderdikten sonra gelen bildirim sonrası yapılandırılmış borcu görebiliyordunuz. Kabul ederseniz ödemeye başlıyordunuz kabul etmezseniz ödemiyordunuz ama ilk önce formu göndermeniz şarttı. Eğer bu şekilde yapmak istemezseniz vergi dairesini gidip toplam borcunuzu öğrenebilirsiniz.
    formu doldurup göndererek yapılandırmayı kabul etmiş oluruz diye düşündüm