Giriş yapıldığında yapılandırılmış borçlar görünmüyor. İlk girişte başvuru formu görünüyor. Yani başvuru yapmadan önce yapılandırmanın avantajlı olup olmadığını görmek istiyorum. Ondan sonra başvuruda bulunmak istiyorum.
Tam hatırlamıyorum ama formu doldurup gönderdikten sonra gelen bildirim sonrası yapılandırılmış borcu görebiliyordunuz. Kabul ederseniz ödemeye başlıyordunuz kabul etmezseniz ödemiyordunuz ama ilk önce formu göndermeniz şarttı. Eğer bu şekilde yapmak istemezseniz vergi dairesini gidip toplam borcunuzu öğrenebilirsiniz.