• 12-05-2018, 19:33:56
    #10
    ben hep 10 tl’lik?
  • 12-05-2018, 19:40:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    FHisamioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hep 10 tl’lik?
    Sıktı gibi artık...
  • 12-05-2018, 19:41:05
    #12
    Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıktı gibi artık...
    oldukça sıkıcı zaten hocam
  • 12-05-2018, 19:43:30
    #13
    ıspanak katkılı cevizli-fındıklı yapılsın. Mesele yeşil renk ise.
  • 12-05-2018, 20:01:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yemeyiz olur biter.

    Bilgi verdikleri için teşekkürler, baklavacılara gitmiyoruz.
  • 12-05-2018, 20:40:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemeyiz olur biter.

    Bilgi verdikleri için teşekkürler, baklavacılara gitmiyoruz.
    Hocam ne demek yemeyiz? olur biter?
    yani neden kendinizi bu güzelliklerden mahrum ediyorsunuz ki? neden lüksiyetlerinizi ne hangi amaç uğruna bir anda bitiriyorsunuz? x'in damadı bunu yerken sen neden yemeyesin, senin o adamdan farkın ne? x'in damadı olmayışın mı? yani o x'in damadı senden neden daha üstün olsun. Sonuçta ikinizde bu milletin bu vatanın çocuklarısınız. Neden o adam senden üstün olsun?
  • 12-05-2018, 21:19:04
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bezelye'yi bize fıstık diye yediriyorlar. Bunuda açıklasınlar.
  • 12-05-2018, 21:26:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne demek yemeyiz? olur biter?
    yani neden kendinizi bu güzelliklerden mahrum ediyorsunuz ki? neden lüksiyetlerinizi ne hangi amaç uğruna bir anda bitiriyorsunuz? x'in damadı bunu yerken sen neden yemeyesin, senin o adamdan farkın ne? x'in damadı olmayışın mı? yani o x'in damadı senden neden daha üstün olsun. Sonuçta ikinizde bu milletin bu vatanın çocuklarısınız. Neden o adam senden üstün olsun?
    Beni tanımadan nasıl böyle bir mesaj gönderdiniz aklım almadı

    Ben hiç bir baskıya boyun eğmeyelim, üretim yapmayacaklarsa paşa gönülleri bilir kaybeden tatlıcılar olur yazmıştım.
  • 12-05-2018, 21:32:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bezelye'yi bize fıstık diye yediriyorlar. Bunuda açıklasınlar.
    Yine sizinki bezelyeymiş iyi en azından organik. Bizim buradaki renkli toz şeker atıyor. Babam geçen almış abi yiyorum tat yok bir parça elime aldım ovaladım elim rengarenk oldu