Hocam ne demek yemeyiz? olur biter?
yani neden kendinizi bu güzelliklerden mahrum ediyorsunuz ki? neden lüksiyetlerinizi ne hangi amaç uğruna bir anda bitiriyorsunuz? x'in damadı bunu yerken sen neden yemeyesin, senin o adamdan farkın ne? x'in damadı olmayışın mı? yani o x'in damadı senden neden daha üstün olsun. Sonuçta ikinizde bu milletin bu vatanın çocuklarısınız. Neden o adam senden üstün olsun?
Beni tanımadan nasıl böyle bir mesaj gönderdiniz aklım almadı
Ben hiç bir baskıya boyun eğmeyelim, üretim yapmayacaklarsa paşa gönülleri bilir kaybeden tatlıcılar olur yazmıştım.