• 07-05-2018, 11:25:58
    #1
    Ttnet hafifleten kampanya kapsaminda taahhut verip 65 70 lira civarina 24 ay icin imza atmistim bi ara 6 aylik bir hizmet dondurmasi yaptim mecburiuetten tasindigim icin, fakat oda ne taahutumun bitmesine 6 ay kala tum indirimler silinmis 95 lira civari fatura geliyor itiraz ettim diyorlar ki hat dondurma yaptiginiz kadar indirimler silinir.

    resmen size verdikleri bir hakki diger bi yontemle iptal ediyorlar gorevli bana bu detayi aktarmamisti sizin de gozunuzden kacarsa magdur oluyorsunuz dikkat edin bunlara prim vermeyin ,


    ayrica ttnet alternatiflerinizi bekliyorum iyi forumlar.
  • 07-05-2018, 11:26:59
    #2
    mutlaka o imzaladığımız bir dünya yazının içinde yazıyordur bu millet olarak lap diye imza atma alışkanlığımız olmadığından sonradan ahh ahh çekiyoruz.
  • 07-05-2018, 11:29:31
    #3
    4 5 sayfa imza attiriyorlar o hukuksal terimleri kaba bir sekilde en azindan oradaki gorevli anlatmali herkes hukuk mezunu degil bunu direk vatandasa yikamazlar

    KoJiRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mutlaka o imzaladığımız bir dünya yazının içinde yazıyordur bu millet olarak lap diye imza atma alışkanlığımız olmadığından sonradan ahh ahh çekiyoruz.
  • 07-05-2018, 11:35:03
    #4
    Türk Telekom'dan ne kadar uzak durulursa o kadar iyidir.
  • 07-05-2018, 12:22:12
    #5
    24 ay taahhüt hukuksuzdur. 12 ayi gecen taahhutleri hic bir cezai sart odemeksizin iptal etme hakkınız vardir. (tabi onlar yine de cezai sart yansitirlar)
  • 07-05-2018, 12:30:09
    #6
    Aynı şeyi bende şu an 3 ay ödeyeceğim bu aydan itibaren.

    Taahhütüm bittiği halde iptal ettirirsem cihaz almıştım tüm ücreti yansıtırız diyorlar. Ya öyle sevileceksin ya böyle severiz diyorlar.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 07-05-2018, 12:45:22
    #7
    Bende dondurmuştum dur bakalım 1-2 güne gidip taahhütü iptal ettiricem superonlineye geçmiştim port yok diye ne dicekler 50₺'de dondurma ücreti eklemişler
  • 07-05-2018, 12:56:15
    #8
    tüketici haklarına başvur.
    bilgilendirme yapılmadı de.

    Hazır sözleşme olduğu için benimle maddeler müzakere edilmedi ayrıca de. Geçerli plandan ücretlendrilirsin.
  • 07-05-2018, 13:29:38
    #9
    DSMART ta bana telefonda 12 aylık dsmart go vereceğini söylemişti öyle taahhütname imzalamıştım. sonra baktım ki 1 aylık verilmiş. hemen aradım taahhütte 15 günlük cayma hakkımı kullanıp iptal edilmesini istiyorum ve hiçbir paketinizi istemiyorum dedim. gerekçe olarakta 12 aylık denen ürünün 1 aylık verilmesi dedim. bana iptal etmezseniz en yüksek paket ve dsmart go ile ekstra kanalları aynı fiyata 12 aylık verelim dediler. bende başımla beraber dedim