DSMART ta bana telefonda 12 aylık dsmart go vereceğini söylemişti öyle taahhütname imzalamıştım. sonra baktım ki 1 aylık verilmiş. hemen aradım taahhütte 15 günlük cayma hakkımı kullanıp iptal edilmesini istiyorum ve hiçbir paketinizi istemiyorum dedim. gerekçe olarakta 12 aylık denen ürünün 1 aylık verilmesi dedim. bana iptal etmezseniz en yüksek paket ve dsmart go ile ekstra kanalları aynı fiyata 12 aylık verelim dediler. bende başımla beraber dedim