Aşağıdaki ikaz lambaları bir anda yandı ve ne yapacağımı bilemedim. Servisler şu an kapalı anca yarın sabah götürebileceğim.
Belgi bilgisi olan vardır diye sorayım dedim.
* Bu lambalar yandıktan sonra aracın devri yüksek gidiyor, yani düz yolda D ile giderken normal hızdan daha yüksek hızda gidiyor yani normali 5 ise 10 ile gidiyor
* Şanzımandan kaynaklanan büyük sorun var bunu anladım fakat şu üçgen sarı ünlem işareti çözemedim.
*bu sorundan 4-5 saat evvel lastik patlamıştı, lastikçiye gittim yaptı ama lastik uyarısı hala geçmediği halde 5-6 km devam ettim.
*Tavsiyeleriniz nelerdir ne yapayım
Herkesin az yada çok yorumuna ihtiyacım var.
Arabayı tam satacakken böyle birşey çıkması canımı baya sıktı sizlerle paylaşıp bilgisi olan varsa yardım isteyeyim dedim
şimdiden teşekkürler.

