2005 BMW e87 otomatik vites'e sahibim.
Aşağıdaki ikaz lambaları bir anda yandı ve ne yapacağımı bilemedim. Servisler şu an kapalı anca yarın sabah götürebileceğim.
Belgi bilgisi olan vardır diye sorayım dedim.

* Bu lambalar yandıktan sonra aracın devri yüksek gidiyor, yani düz yolda D ile giderken normal hızdan daha yüksek hızda gidiyor yani normali 5 ise 10 ile gidiyor
* Şanzımandan kaynaklanan büyük sorun var bunu anladım fakat şu üçgen sarı ünlem işareti çözemedim.
*bu sorundan 4-5 saat evvel lastik patlamıştı, lastikçiye gittim yaptı ama lastik uyarısı hala geçmediği halde 5-6 km devam ettim.
*Tavsiyeleriniz nelerdir ne yapayım
Herkesin az yada çok yorumuna ihtiyacım var.
Arabayı tam satacakken böyle birşey çıkması canımı baya sıktı sizlerle paylaşıp bilgisi olan varsa yardım isteyeyim dedim şimdiden teşekkürler.