2 gün önce a101 den et almıştım. Bugün açtığımda içinden pede benzeyen bir şey çıktı. Ne olduğuna anlam veremedim. Etin suyunu vs çekmesi için konan bir şey mi yoksa farklı bir şey mi?
Ben çocukken daha nasıl çocukken ama onu yenilebilir bir şey zannedip, tost makinesinde pişirmeye çalıştım sonradan fark ettim ki o meret yenilecek bir şey değilmiş Ama bu alenen belli oluyor yenmeyecek bir şey olduğu konusunda. Çok saçma bir çocukluğum varmış demek ki