• 01-05-2018, 18:56:51
    #1
    2 gün önce a101 den et almıştım. Bugün açtığımda içinden pede benzeyen bir şey çıktı. Ne olduğuna anlam veremedim. Etin suyunu vs çekmesi için konan bir şey mi yoksa farklı bir şey mi?


  • 01-05-2018, 18:58:39
    #2
    Raf ömrü boyunca etin kanını emmesi adına.
  • 01-05-2018, 18:59:55
    #3
    CoolBuy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Raf ömrü boyunca etin kanını emmesi adına.
    Bir an korktum görünce daha önce paketli et almamıştım
  • 01-05-2018, 19:02:26
    #4
    gurh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir an korktum görünce daha önce paketli et almamıştım
    Bizde aylardır a101den alıyoruz, bi sıkıntı görmedik. gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz 😊
  • 01-05-2018, 19:06:07
    #5
    Ben çocukken daha nasıl çocukken ama onu yenilebilir bir şey zannedip, tost makinesinde pişirmeye çalıştım sonradan fark ettim ki o meret yenilecek bir şey değilmiş Ama bu alenen belli oluyor yenmeyecek bir şey olduğu konusunda. Çok saçma bir çocukluğum varmış demek ki
    • gurh4n
    • TRUVAİ
    gurh4n ve TRUVAİ bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2018, 19:18:45
    #6
    Güldürdünüz hocam beni pişirme esnasında et kanını salmasın diye ped koyarlar
  • 01-05-2018, 19:23:01
    #7
    ciddi ciddi ped mi bu? Etin yanına bunu bırakıyorlar bir de yiyenler var.Hani at eşek eti yemeyelim diyoruz ya bunun ne farkı kaldı
  • 01-05-2018, 20:44:58
    #8
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi ciddi ped mi bu? Etin yanına bunu bırakıyorlar bir de yiyenler var.Hani at eşek eti yemeyelim diyoruz ya bunun ne farkı kaldı
    konu altında ki mesajları okuyun hocam. hijyenik ped ile yediriyorlar eti