gurh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir an korktum görünce daha önce paketli et almamıştım
Bizde aylardır a101den alıyoruz, bi sıkıntı görmedik. gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz 😊