Enpara beni bekliyordu sanki :). - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Enpara beni bekliyordu sanki :).
65
●
4.553
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Enpara beni bekliyordu sanki :).
İlk
3
4
5
6
7
8
31-07-2018, 15:39:08
#64
on2
t4ka96 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bankaların gerçekten tuhaf bir sistemi var. 17xx kredi puanım ve iş bankası üzerinde xx.000 TL limitli kartım var ancak enpara onaylamıyor
Öğrenciliğim bitti, aktif ssk ödemesi de o yüzden olsa gerek.
Bendede öyle ya anlamadım
01-08-2018, 15:13:20
#65
Kings1905
3500 tl limit verdi 8 aydır kullanıyorum 100tl aidat aldım puan vs olayına gerek yok ücretsiz taksit olayı baya işime yarıyor.
01-08-2018, 17:42:59
#66
Rekso
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1000 TL limit verdi hayret
İlk
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler