Erkek ev arkadaşımla iddiaya girdik. Satranç oyununda kaybeden kazananın bir gün boyunca her istediğini yapacaktı. Sonuç olarak ben kazandım. Aklınıza gelen güzel fikirleriniz varsa bekliyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Geçerlilik tarihi: 1 Mayıs
Bu arada işine emek veren herkesin işçi bayramı kutlu olsun.
İddiayı kazandım, önerilerinizi bekliyorum
15
●819
- 01-05-2018, 03:29:25O zaten Allah'ın emriPochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Evi daha pazar günü temizledik ama yine de temizlenebilir tekrardanKodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Camları silmemiştik, bunu listeye ekledim 
Bi iskender iyi gider, bayağıdır yemiyoruzporemek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2018, 03:40:00Elâzığ'da oturuyoruz. Yanı başımızdaki dağa çıkartmak geldi aklımakarakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2018, 03:53:47Keşke takım tutsam, ama sevmediği takım için mantıklıkarakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler.
