karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tuttuğun takımın formasını giydirt elazığının çarşısında en az 10 poz çektirtip sosyal medyaya 24 saat yayınlattırt fazla mı acımasız oldu acaba 🙂
Keşke takım tutsam, ama sevmediği takım için mantıklı teşekkürler.