Erkek ev arkadaşımla iddiaya girdik. Satranç oyununda kaybeden kazananın bir gün boyunca her istediğini yapacaktı. Sonuç olarak ben kazandım. Aklınıza gelen güzel fikirleriniz varsa bekliyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

Geçerlilik tarihi: 1 Mayıs

Bu arada işine emek veren herkesin işçi bayramı kutlu olsun.