• 01-05-2018, 03:21:34
    #1
    Erkek ev arkadaşımla iddiaya girdik. Satranç oyununda kaybeden kazananın bir gün boyunca her istediğini yapacaktı. Sonuç olarak ben kazandım. Aklınıza gelen güzel fikirleriniz varsa bekliyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

    Geçerlilik tarihi: 1 Mayıs

    Bu arada işine emek veren herkesin işçi bayramı kutlu olsun.
  • 01-05-2018, 03:23:21
    #2
    10.000₺ Kredi çeksin sana versin.
  • 01-05-2018, 03:23:55
    #3
    Hocam bence önce bir evi dip köşe temizlet, sonra güzel bir akşam yemeği yaptır. Malum bekar evi çok ihtiyaç oluyor böyle şeylere.
  • 01-05-2018, 03:24:19
    #4
    Bekar evinde bulaşık ve genel temizlik iyi bir fikir olabilir Camları sildirmek de dahil edilebilir.
  • 01-05-2018, 03:29:25
    #5
    Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000₺ Kredi çeksin sana versin.
    O zaten Allah'ın emri

    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekar evinde bulaşık ve genel temizlik iyi bir fikir olabilir Camları sildirmek de dahil edilebilir.
    Evi daha pazar günü temizledik ama yine de temizlenebilir tekrardan Camları silmemiştik, bunu listeye ekledim

    poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence önce bir evi dip köşe temizlet, sonra güzel bir akşam yemeği yaptır. Malum bekar evi çok ihtiyaç oluyor böyle şeylere.
    Bi iskender iyi gider, bayağıdır yemiyoruz
  • 01-05-2018, 03:37:13
    #6
    istanbulda oturuyorsanız sadece karşı yakada bulunan birşeyi alıp getirmesini isteyin yeterli olur sanırım
  • 01-05-2018, 03:40:00
    #7
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbulda oturuyorsanız sadece karşı yakada bulunan birşeyi alıp getirmesini isteyin yeterli olur sanırım
    Elâzığ'da oturuyoruz. Yanı başımızdaki dağa çıkartmak geldi aklıma
  • 01-05-2018, 03:47:07
    #8
    tuttuğun takımın formasını giydirt elazığının çarşısında en az 10 poz çektirtip sosyal medyaya 24 saat yayınlattırt fazla mı acımasız oldu acaba 🙂
  • 01-05-2018, 03:53:47
    #9
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tuttuğun takımın formasını giydirt elazığının çarşısında en az 10 poz çektirtip sosyal medyaya 24 saat yayınlattırt fazla mı acımasız oldu acaba 🙂
    Keşke takım tutsam, ama sevmediği takım için mantıklı teşekkürler.