Emlakçı Olan Varmı? Gelir/Gider Nedir?
9
●503
- 28-04-2018, 12:54:09Emlakçılık galericilik hepsi aynıdır neredeyse. Nakitte hazır paranız olacak, çok fazla sermaye sorununuz olmayacak, uygun fiyatlı bir ev veya arsa denk getirdiğinizde hemen alacaksınız ve kârla satacaksınız. Ekstra olarak, sermayesiz yapılır mı, yapılır ama kiralık veya satılık ev-işyeri bulup, sahibiyle anlaşıp satana/kiralayana kadar uğraşmak lazım. Çevrenizin olması ve pazarlama tekniklerini de iyi bilmeniz lazım.
İstedikten sonra neden olmasın.
- 28-04-2018, 12:59:12Sermayesiz çok zor gibi bir durum veya diğer emlakçılar ile ortak çalışmak gerekiyor oda bizim memlekette pek tutulan birşey değil..Bİr dükkan satışı için sahibindene ilan verdim alıcıdan çok EMLAKÇI arıyor biz satalım uyguna vs vs diye..Emlakçılara oldum olası güvenmem satış fiyatından 5 10 bin fazla söylerler alıcıya ama sen bunu bilemezsin o yüzden hangi sektöre yatırım yapsak diye düşünüyorruzbilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2018, 13:07:42Üyeliği durduruldusana lazım olan bir sertifika bir telefon ve bilgisayar gerisi senin sosyal ve becerine kalıyor eğer bu işi kurumsal yapacaksan remax ilk giriş ve eğitimin için en az 1000 doların olmalıdır realty world için 300 dolar coldwell banker sanırım almıyor hala era da aynı olmalı buradaki firmalardan en hızlı gideni şuan cb dır marka bilinirliği ise remax ve realty world
bu arada kurumsal firmalarda sizin halk eğitim yada benzeri kuruluş gibi sertifikalar geçmez onlardan mecbur alacaksınız Ben Gürmel Gayrimenkulun Broker yım Boğaziçi üniv aldık mesela para var tabikide milletin 10 yılda kazandığını sen 1 seferde de kazanabilirsin - 28-04-2018, 13:40:16Üyeliği durduruldualıcıdan %3 Satıcıdan da %3 öyle kafana görede düşüremezsin ama ayakçı emlakçılık yapacaksanda zaten sen bin lirada verseler kabul edersin kısaca her işi kuralına göre yapmalısın yapmazsan ya iş yapamazsın yada paranı alamazsın bu arkadaşın dedği gibi de bir iş yok standartı belli bu çerçevede yapmalısın ve çok büyük işlerde yani milyon dolarlık işlerde en az %0.50 yada %1 kırabilirsin Buda alacağın iki taraftan toplam % 4 ila %5 dir ve piyasayı düşüreceksende sadece hamallık yapar durursun bunda da bir kazanç elde edemezsinnnnn....hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2018, 13:44:57İnşaat şirketimiz var ve yap-sat şeklinde çalışıyoruz. Yani işi çok iyi biliyorum. Daire ve arsa satışı konusunda oldukça tecrübeliyim. Saygılar..gurmelgyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2018, 13:50:20Üyeliği durdurulduhsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
milyapi.com.tr
gurmelgyo.com.tr
gurmel.com.tr bu firmalarında sahibiyim ama senin dediğin gibi olmuyor yapanda varsa hamallık yapıyor demek istediğim 3 yer satana kadar bir yer sat adam gibi %6 komisyonunu al git anladınmı kardeşim hem fazlada efor sarf etmemiş olursun