hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevren varsa sermayen çok olmasada kazanabilirsin. 300 bin liralık bir daireden %2 bile alsan 6 bin para getirir. Çevren varsa ayda en az 1 tane satarsan iyi para ki 1 milyonlul dairelerde var ve daha önemlisi arsalarda var.
alıcıdan %3 Satıcıdan da %3 öyle kafana görede düşüremezsin ama ayakçı emlakçılık yapacaksanda zaten sen bin lirada verseler kabul edersin kısaca her işi kuralına göre yapmalısın yapmazsan ya iş yapamazsın yada paranı alamazsın bu arkadaşın dedği gibi de bir iş yok standartı belli bu çerçevede yapmalısın ve çok büyük işlerde yani milyon dolarlık işlerde en az %0.50 yada %1 kırabilirsin Buda alacağın iki taraftan toplam % 4 ila %5 dir ve piyasayı düşüreceksende sadece hamallık yapar durursun bunda da bir kazanç elde edemezsinnnnn....