• 27-04-2018, 11:42:08
    #1
    Geçtiğimiz yıl 300 gramı 2 lira olan ramazan pidesi, Fırıncılar Federasyonu açıklamasına göre bu yıl 275 gramı 2 liradan satılacak.
  • 27-04-2018, 11:46:11
    #2
    futbol federasyonunun açıklamasına göre diye okudum milletçe kafamız karışık bu aralar
  • 27-04-2018, 11:49:16
    #3
    herseyin gramaji dustu nolcak bizim halimiz ?
  • 27-04-2018, 11:55:08
    #4
    euro tavan. dolar tavan. halimiz yaman. fiyatlar perişan. hakkımızda hayırlısı
  • 27-04-2018, 11:56:31
    #5
    Neyse ki 6 aydır ekmek tüketmiyorum.
  • 27-04-2018, 11:58:49
    #6
    oh güxel dönsün siyaset.Almayın adkasaşlar boşverin pidede ekmekte doyuruyor.Stres sahibi olmak yerine almayın.Alacağım derseniz alın haftada bir.Yada evde kendiniz üretin üreten toplum olalım
  • 27-04-2018, 12:00:39
    #7
    PREMIUM SEO
    Hemen kötü düşünüyorsunuz. Bizim kilo almamız için gramajı düşürüyorlar lütfen.
  • 27-04-2018, 12:01:39
    #8
    Normal ekmeğinde gramajı düştü galiba. 1₺'ye daha küçük bir ekmek alıyorum gibi geliyor 1-2 haftadır.
  • 27-04-2018, 12:05:52
    #9
    Biz hep 2 liralık alıyoruz zaten boşver