adımın yanındaki mavi tik gitmiş - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
adımın yanındaki mavi tik gitmiş
89
●
3.526
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
adımın yanındaki mavi tik gitmiş
İlk
4
5
6
7
8
9
10
25-04-2018, 21:01:05
#73
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benimki de gitti sanırım.
25-04-2018, 21:02:37
#74
chnyrdkl
bende bakayim
25-04-2018, 21:06:15
#75
Crazy
Kurallara uyarsak bir gün hepimizin mavi tık i olacak.
25-04-2018, 21:34:50
#76
MERCAN
Üyeliği durduruldu
Benim olmasa da olur.Beni tanımayanı dövüyorlar.
25-04-2018, 21:35:37
#77
CML166
bende gitmiş mi?
25-04-2018, 21:56:26
#78
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende var mı ?
25-04-2018, 22:25:46
#79
aliarbak
Siyaset ve şikayet konularına yazdığım yorumlar nedeniyle maalesef benim de mavi tikim gitti
25-04-2018, 22:43:10
#80
MrProxima
CML166 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende gitmiş mi?
Duruyor.
sercander adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende var mı ?
Var.
25-04-2018, 23:29:55
#81
MesutDincer
Üyeliği durduruldu
Bende duruyor sanırsam.
İlk
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler