• 25-04-2018, 21:01:05
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimki de gitti sanırım.
  • 25-04-2018, 21:02:37
    #74
    bende bakayim
  • 25-04-2018, 21:06:15
    #75
    Kurallara uyarsak bir gün hepimizin mavi tık i olacak.
  • 25-04-2018, 21:34:50
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Benim olmasa da olur.Beni tanımayanı dövüyorlar.
  • 25-04-2018, 21:35:37
    #77
    bende gitmiş mi?
  • 25-04-2018, 21:56:26
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende var mı ?
  • 25-04-2018, 22:25:46
    #79
    Siyaset ve şikayet konularına yazdığım yorumlar nedeniyle maalesef benim de mavi tikim gitti
  • 25-04-2018, 22:43:10
    #80
    CML166 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gitmiş mi?
    Duruyor.



    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende var mı ?
    Var.
  • 25-04-2018, 23:29:55
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Bende duruyor sanırsam.