HileMerkezi forumu vardı bilen var mı?
21
●1.170
- 21-04-2018, 17:41:35Arkadaşlar demin bu bir konu var, ****** falan diyor, onları okurken bi nostalji okudum, benim takılmaya başladığım ve yazılım işlerine girdiğim ilk forum hilemerkeziydi, daha sonra sahibi Mavi, maviware diye bir forum açmıştı, sonra orası da kapanmış galiba. O dönemden kalan ve burada olan var mı? belki tanıyoruzdur birbirimizi. Baya maceralı dönemlerdi, forumlar arası savaşlar olurdu, diğer forumlardan gelir küfür eder giderlerdi, bizimkiler de onlara falan giderdi, herkes çoluk çocuktu ama samimi, herkesin birbirini tanıdığı bir hava vardı. HM yıllarında, Mavi adlı şahıs Visual Basic dersleri çekerdi, internette binlerce video varken ben 6 ay onun video atmasını falan beklerdim. Hey gidi günler.
- 21-04-2018, 17:46:20Hocam şimdi baktım da Mavi hapis yemiş hile ticareti yapmaktanRitalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de diyorum neden bu siteler hep kapalı en azından el değiştirmemiş diye
- 21-04-2018, 17:50:32Arada uğrardım, eğer yanlış hatırlamıyorsam özellikle Metin2 PvP kurmak için server dosyaları ve detaylı kurulum anlatımları çok vardı, ama site de bir şeyler olmuş galiba, teması ve ortamı değişmiş, o da mı batmış ne olmuşRoynz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2018, 11:40:36Hilemerkezini falan geçinde, KoGamers'ı hatırlamayan Knight Online Oyuncuları bizden değildir.
- 23-04-2018, 14:51:17Üyeliği durdurulduSoy adınız tanıdık geldi Ali Usluyu nasıl bilirdinizcaylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de diyorum neden bu siteler hep kapalı en azından el değiştirmemiş diye