Arkadaşlar demin bu bir konu var, ****** falan diyor, onları okurken bi nostalji okudum, benim takılmaya başladığım ve yazılım işlerine girdiğim ilk forum hilemerkeziydi, daha sonra sahibi Mavi, maviware diye bir forum açmıştı, sonra orası da kapanmış galiba. O dönemden kalan ve burada olan var mı? belki tanıyoruzdur birbirimizi. Baya maceralı dönemlerdi, forumlar arası savaşlar olurdu, diğer forumlardan gelir küfür eder giderlerdi, bizimkiler de onlara falan giderdi, herkes çoluk çocuktu ama samimi, herkesin birbirini tanıdığı bir hava vardı. HM yıllarında, Mavi adlı şahıs Visual Basic dersleri çekerdi, internette binlerce video varken ben 6 ay onun video atmasını falan beklerdim. Hey gidi günler.