Bilet almayacak olan enparalılar mesaj gönderirse yaklaşık 25 liralık bir bileti benim adıma almalarını isteyeceğim. Bilet masrafının yanında verdiğim zahmet için de gereken ödeme yapılacaktır.
Geçen aylarda edream.it de benzer kampanya yaptı, debit kartla 1 euroya yurtdışı biletleri vardı. Ben ve eşim 1 euroya viyana bileti almıştık. Sabah 10:25'de uçuşumuz var.
bende aynı şekilde aldım hocam 😄 efsane ya 1 euroya yurt dışına gidiyoruz