• 16-04-2018, 01:10:54
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edreams visa debit ile alanlar, farklı bi kartla 2. bileti nasıl aldılar? aynı isim olmuyor mu
  • 16-04-2018, 02:39:12
    #92
    Arkadaşlar, 30 TL'ye alacağım bilete 250 TL kesmiş site. İşin ilginci, bilet pegasus'ta bile 100 TL. Gayet de fiyat gösterdiği gibiydi, sonradan yolladıkları mailde değiştirmişler fiyatı. Dikkat edin bence. Yarın chargeback yapacağım.

    Tripadvisor falan şikayetten geçilmiyor. Kartı kaydedilenler, uçağa alınmayanlar, daha sonradan 1000'lerce euro'su çekilenler...

    Şuralara da bi' göz atın:
    https://www.sikayetvar.com/edreamscomtr
  • 16-04-2018, 02:43:47
    #93
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, 30 TL'ye alacağım bilete 250 TL kesmiş site. İşin ilginci, bilet pegasus'ta bile 100 TL. Gayet de fiyat gösterdiği gibiydi, sonradan yolladıkları mailde değiştirmişler fiyatı. Dikkat edin bence. Yarın chargeback yapacağım.

    Tripadvisor falan şikayetten geçilmiyor. Kartı kaydedilenler, uçağa alınmayanlar, daha sonradan 1000'lerce euro'su çekilenler...

    Şuralara da bi' göz atın:
    https://www.sikayetvar.com/edreamscomtr
    Hocam birşey sormak istiyorum, kartınız visa debit miydi? Çünkü visa debitten farklı bir kart girerseniz fiyat otomatik olarak yan tarafta değişiyor ve siz bunun farkında olmadan işlemi geçmiş oluyorsun. Dikkat edeceğiniz en büyük husus bu nokta aslında. Şikayetler de hep bu fiyat konusuyla alakalı fakat dediğim gibi visa debit kartı olması şarttır. Farklı kart girerseniz yan tarafında ki fiyat panelinde otomatik fiyat değişiyor ve sizler de bunu gözden kaçırmış oluyorsunuz.
  • 16-04-2018, 02:53:06
    #94
    TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam birşey sormak istiyorum, kartınız visa debit miydi? Çünkü visa debitten farklı bir kart girerseniz fiyat otomatik olarak yan tarafta değişiyor ve siz bunun farkında olmadan işlemi geçmiş oluyorsun. Dikkat edeceğiniz en büyük husus bu nokta aslında. Şikayetler de hep bu fiyat konusuyla alakalı fakat dediğim gibi visa debit kartı olması şarttır. Farklı kart girerseniz yan tarafında ki fiyat panelinde otomatik fiyat değişiyor ve sizler de bunu gözden kaçırmış oluyorsunuz.
    VISA'ydı kartım.

    Hocam dediğiniz doğru olabilir de, bunun adı ************** oluyor. Ben son ekranda bahsettiği rakamı gördüğümden eminim ki, sırf bu yüzden screenshot bile aldım. Duruyor elimde, chargeback için bankaya onu da sunacağım.

    Ki dediğiniz gibi bile olsa Pegasus'un şuan bile 100 TL'ye sattığı bileti 250 TL'den itelemek dolandırıcılıktan başka bi' şey değil.

    EDreams ile iletişime geçmeyi denedim bu arada. Cevap falan yok. CEO'suna, müdürlerine mevzuyu yolladım. Ümidim yok ama cevap gelirse yazarım.
  • 16-04-2018, 02:55:54
    #95
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VISA'ydı kartım.

    Hocam dediğiniz doğru olabilir de, bunun adı ************** oluyor. Ben son ekranda bahsettiği rakamı gördüğümden eminim ki, sırf bu yüzden screenshot bile aldım. Duruyor elimde, chargeback için bankaya onu da sunacağım.

    Ki dediğiniz gibi bile olsa Pegasus'un şuan bile 100 TL'ye sattığı bileti 250 TL'den itelemek dolandırıcılıktan başka bi' şey değil.

    EDreams ile iletişime geçmeyi denedim bu arada. Cevap falan yok. CEO'suna, müdürlerine mevzuyu yolladım. Ümidim yok ama cevap gelirse yazarım.
    Hocam, Visa değil Visa [Debit] olması gerekir. Fiyat konusuna gelince edreams bazı illerde fiyat listesi yüksek onda hak veriyorum çok dikkatli bakmam lazım o hususta fakat dediğim gibi Visa Debit için indirim uyguluyor. Sizin telefonunuza mesaj gelmiştir 3D güvenlik olduğu için orada fiyat ne yazıyordu yazabilir misiniz?
  • 16-04-2018, 03:04:16
    #96
    TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, Visa değil Visa [Debit] olması gerekir. Fiyat konusuna gelince edreams bazı illerde fiyat listesi yüksek onda hak veriyorum çok dikkatli bakmam lazım o hususta fakat dediğim gibi Visa Debit için indirim uyguluyor. Sizin telefonunuza mesaj gelmiştir 3D güvenlik olduğu için orada fiyat ne yazıyordu yazabilir misiniz?
    3D mesaj gelmedi hocam. Direkt açık provizyonda gözüküyor işlem. İptalini de banka yapamıyor, sadece firma yapabilirmiş.
  • 16-04-2018, 03:08:13
    #97
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3D mesaj gelmedi hocam. Direkt açık provizyonda gözüküyor işlem. İptalini de banka yapamıyor, sadece firma yapabilirmiş.
    444 25 92*
    Pazartesi - Cuma: 10:00 - 19:00

    7/24 destek. Mesai saatleri disindaki aramalariniz icin ingilizce destek saglanacaktir.
    *0,09 TL/dk
    Yurt dışından mı arıyorsunuz? +90 212 444 2592.

    Burayla yarın iletişimde olunuz.

  • 16-04-2018, 03:14:05
    #98
    Olay çok güzelmiş sadece visa olması sadece kötü olmuş. Debit kart nerden buluyoruz?