TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Camide Toplanan Paralar Nereye Gidiyor?
36
●2.276
- 11-04-2018, 21:32:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Forumda her düşünceden insan olması bakış açısı zenginliğidir diye düşünüyorum. Bazı insanlar gibi körü körüne bir görüşü savunan insanlardan değilim. Akıla ve mantığa yatan her fikre saygı duyarım...
- 11-04-2018, 21:33:51sadece ben müslüman değilim, sadece bende camiye gitmiyorum. ama her cami de yada cumada para toplanmadan önce paranın ne amaçla toplandığı SÖYLENİR. Kulağı duyan HERKES DUYAR. Gözleri gören herkesin görebilecğei şekilde panoda yada benzeri bir yerde toplana para makbuzu ile DUYURULUR. Gelip buraya saçma sapan bi haber linki verip KONU AÇMAZ. Maden amacın öğrenmekti yeterince insanlar sebebi de söyledi. Siler misin saçma sapan konunu ?srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2018, 21:35:04Sayın hocam, bu mesajınızla niyetinizi ortaya koydunuz: "her düşünceden insan olması bakış açısı zenginliğidir" DEMİŞSİN YUKARDA - YANİ SEN NET BİŞEY DEĞİL "FARKLI DÜŞÜNCEDEKİ FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DÜŞÜNCE ZENGİNLİĞİ" ADI ALTINDA TARTIŞMA ÇIKMASINI İSTİYORSUNsrknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2018, 21:35:47Arkadaş bu diyanet camilere elektrik faturasının bi kısmı hariç para vermiyorsa nereye gitti bu milyarlarca lira bütçe? O kadar fazla diyanet çalışanı mı var bu memlekette.
- 11-04-2018, 21:36:10Üyeliği durduruldusen hala bu konunun bilgi amaçlı mı açıldığını sanıyorsun kardeşş.. maksat bir paçavranın yazdıklarını burada sözde merak adı altında salınan fitnedir, acaba dırnapster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2018, 21:39:06Evet hocam dediğin gibi, sanki tartışma çıksa bana ne faydası olacaksa...TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2018, 21:39:51NET CEVABI VERİYORUM :
Camiler yapılırken camii yaptırma derneği kurulur. Bu dernek yöneticileri genelde mahallenin zengin eşrafından olur. Siz camiden yardım toplayabilmek için müftülükten yazılı izin belgesi alırsınız. Bu belgeyle namazdan önce imama gidip durumu söylersiniz. Daha sonra toplanan paralar imam, camii yaptırma derneği yetkilisi ve şahit eşliğinde sayılır ve faturalandırılır. İzin belgesine toplanan net miktar yazılır, bu belgenin bir kopyası imamda kalır bir kopyası da müftülüğe gönderilir. Ortalığı karıştırmayın. Durum her zaman böyledir. Aksi taktirde imam memuriyetten bile atılabilir. - 11-04-2018, 21:40:10Hocam amacım fitne değilse mahşerde hesaplaşırız seninle.scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu soruların yanıt merkezi burası değil, İlçe veya il müftülük binalarıdır.Gider ve aklındaki soruları RESMİ bir şekilde dinler hocam