Sayın hocam, bu mesajınızla niyetinizi ortaya koydunuz:
her düşünceden insan olması bakış açısı zenginliğidir. YANİ SEN NET BİŞEY DEĞİL "FARKLI DÜŞÜNCEDEKİ FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DÜŞÜNCE ZENGİNLİĞİ" ADI ALTINDA TARTIŞMA ÇIKMASINI İSTİYORSUN
Evet hocam dediğin gibi, sanki tartışma çıksa bana ne faydası olacaksa...