Forumda her düşünceden insan olması bakış açısı zenginliğidir diye düşünüyorum. Bazı insanlar gibi körü körüne bir görüşü savunan insanlardan değilim. Akıla ve mantığa yatan her fikre saygı duyarım...
Sayın hocam, bu mesajınızla niyetinizi ortaya koydunuz:
"her düşünceden insan olması bakış açısı zenginliğidir" DEMİŞSİN YUKARDA - YANİ SEN NET BİŞEY DEĞİL "FARKLI DÜŞÜNCEDEKİ FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DÜŞÜNCE ZENGİNLİĞİ" ADI ALTINDA TARTIŞMA ÇIKMASINI İSTİYORSUN