Arkadaslar merhabalar.
Havaalanına rent a car şirketi açmak istiyorum.
Turizm bölgesinde yaşıyorum.
Sizce riskleri ve önerileriniz nedir.
İlk etapta 10 araç alabilecek gücüm var.
Saygılarımla.
Rent A Car Şirketi Açmak İstiyorum
14
●718
- 28-03-2018, 09:44:57Hocam risklerini bilmem de, Bu iş için çok güzel bir internet sitesi şart, Nedense bu sektörde internet siteleri (çok büyük firmalarınkiler bile) çok dandik. Araba kiralamak için girip rezervasyon yapıyosun mesela sitede saat gece 03:00 seçeneği var, seçip rezerv ediyorsun, gidince kimse telefonunu açmıyor ya da o saatte araç teslimi yok diyor. Yoksa sitedeki saati ona göre yaz arkadaşım. Yok teslim saati şu saate kadar deniliyor falan. Hiç kimseyle muhattap olmadan tamamen site üzerinden istisnalarıyla araç kiralama işlemlerini halletmek isterdim şahsen.
- 28-03-2018, 09:46:10o konuda endişem yok r10 gibi bir platformdayım süper bir yazılım yaparız hemen o en kolayıçMjBolubeyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2018, 09:53:18Beni de benden alıyor.Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yere kiraya da verebilirsin.
Düğün çekimi vs.
Bende sizin gibi düşünüyorum.
Ayrıca şoförlü araç kimde diye de düşünmeyiz. - 28-03-2018, 09:56:33Aynen öyle. Arkadaslarım yapiyor arac kiralama işini. 10 aracından kesin 3-4 tanesi ya lastik patladı, ya kaza yaptı. ya bask sorunlar. kendi aracları olmadıgı ıcın rahat kullanıyorlar sonra gidiyor.tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birde bi aracı 1 ay hergün bile kiraya versen günlügü 100 liradan max 3000 kazandırır sana.
Ama VİP Transfer günde 5 transfere çıksan min. 250 TL'den günlük 1250 TL yapar. - 28-03-2018, 09:56:39Antalya merkez havaalanı değilislamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alanya.