Arkadaslar merhabalar.
Havaalanına rent a car şirketi açmak istiyorum.
Turizm bölgesinde yaşıyorum.
Sizce riskleri ve önerileriniz nedir.
İlk etapta 10 araç alabilecek gücüm var.
Saygılarımla.