Eminim çok özlemişsinizdir, eminim herkes onun ölmesine katledilmesine çok üzülmüştür. Bugün 1 konu açma hakkımı ona kullanıyorum.
RAMSAY ler ölmez, sadece şekil değiştirirler.
Yok o ölmesin, şu velet öldü o yeter bi başlasaydı da heyecan devam etseydi (:
Trump olaya el atmıyor ki. Obama diziyi izliyor diye uzun bir ara verilmesini istemedi, yoksa 3 sene öncede 2 senelik bir sezon arası verceklerdi. OBAMA adamdır.
Spoiler yemekten bıktım nette. Gerçi bazen spoileri kendi elimle ben arıyorum da neyse olur öyle şeyler.