Yok o ölmesin, şu velet öldü o yeter

bi başlasaydı da heyecan devam etseydi (:
Trump olaya el atmıyor ki. Obama diziyi izliyor diye uzun bir ara verilmesini istemedi, yoksa 3 sene öncede 2 senelik bir sezon arası verceklerdi. OBAMA adamdır.

Spoiler yemekten bıktım nette. Gerçi bazen spoileri kendi elimle ben arıyorum da neyse olur öyle şeyler.