TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Finans Siteme Atılan Yorum (İLK DEFA TANIK OLDUM)
19
●1.232
- 22-03-2018, 11:26:17benimde geçen sene finans sitem varken bu tarz yorumları görmüştüm malesef..
- 22-03-2018, 14:32:03Hocam ciddi düşünüyorum fakat bi Ekspertize sokarsak kafamızda şüphe kalmaz. Birde plakayı alabilir miyim hasar kaydını sorgulatacağımTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu sıralar sahibinden.com da çok vakit geçiriyorum
- 22-03-2018, 14:35:43İnşallah aradıgını bulursun sahibinden.com da... (Ölücü olursan cevap bile vermiyor kullanıcılarHOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 22-03-2018, 17:00:53Abi şu sıralar kafalarda çok soru işareti var..TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alacağımı bilmiyorum araba yok, hadi araba varda birine soruyoruz "şu araba nasıl" diye "bunun parçasını bulamazsın, bu araba iyi değil, sanayiden çıkamazsın" e arkadaş gösterdiğim her araba için bu söyleniyor en son gidip tofaş alıcam oda benim içime sinmiyor.
Dün gece TATA'yı buldum bunlar nasıl acaba çok merak ediyorum. Fiyat konusunda benim bütçemin tam ortasında
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43432395/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43427444/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33181657/detay - 22-03-2018, 17:11:28Hocam Tata alacagına şahin al, kat kat daha iyi.. Şahin yolda kalsa bile tel vida ile seni yerine ulaştırır. ama Tata'nın ne adı ad değil, ne parçasını bulabilirsin ne tamircisini bulabilirsin ne satabilirsin.. Son kullanıcı sen olursun..HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın Tata alma...Eğer bütçen varsa tata alacagına 13-14k civarında temizini bulabilirse Fiat TİPO al.. zaten bu fiyatalara Avrupa araba yok.olsa bile patatestir.Ben 16k ya 98 Woswagen Polo aldım... 6 k masraf ettim yine 16kya sattım...Yani sen Tata alma.. servis tamirci yedek parça satarken vs zorluk çekersin...
Uno ve Tipo alabilirsin bu fiyatlara... Tipo Unoya göre daha diri, daha seri daha kalıplı daha kemiklidir.. Uno da az yakar cinslerine göre iyi kaçar.Üzmez... Tipoda performans çok daha iyi alırsın satarkende peynir ekmek gibi
En azından tanıdık birinden alman daha iyi alacaksanız 
Ne alacağımı bilmiyorum araba yok, hadi araba varda birine soruyoruz "şu araba nasıl" diye "bunun parçasını bulamazsın, bu araba iyi değil, sanayiden çıkamazsın" e arkadaş gösterdiğim her araba için bu söyleniyor en son gidip tofaş alıcam oda benim içime sinmiyor.