• 20-03-2018, 22:00:32
    #10
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim böbrekleri 200.000 Euro'ya satıyorum En azından tanıdık birinden alman daha iyi alacaksanız
    Börek Özellikleri:
    -Siğara alkol kesinlikle içilmemiştir.
    -Tamamen TÜRKİYE'nin karadeniz yaylalarında özenle büyütülmüştür. Mis gibi çam kokusu ile cigerlerden takviye almıştır (Kastamonu)
    -Herhangi bir kavgada böbrek tarafına ağır darbe almamış, hasarsızdır...
    -Böbreklerime +1 yıl kefilim. Bu süre zarfında herhangi bir teklemede iade edebilirsiniz (100.000 Euro kesinti yapılır kdv ötv vs)
    ooo güzel tramer kayıtsız böbrek .
  • 22-03-2018, 11:26:17
    #11
    benimde geçen sene finans sitem varken bu tarz yorumları görmüştüm malesef..
  • 22-03-2018, 14:32:03
    #12
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim böbrekleri 200.000 Euro'ya satıyorum En azından tanıdık birinden alman daha iyi alacaksanız
    Börek Özellikleri:
    -Siğara alkol kesinlikle içilmemiştir.
    -Tamamen TÜRKİYE'nin karadeniz yaylalarında özenle büyütülmüştür. Mis gibi çam kokusu ile cigerlerden takviye almıştır (Kastamonu)
    -Herhangi bir kavgada böbrek tarafına ağır darbe almamış, hasarsızdır...
    -Böbreklerime +1 yıl kefilim. Bu süre zarfında herhangi bir teklemede iade edebilirsiniz (100.000 Euro kesinti yapılır kdv ötv vs)
    Hocam ciddi düşünüyorum fakat bi Ekspertize sokarsak kafamızda şüphe kalmaz. Birde plakayı alabilir miyim hasar kaydını sorgulatacağım
    Şu sıralar sahibinden.com da çok vakit geçiriyorum
  • 22-03-2018, 14:35:43
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ciddi düşünüyorum fakat bi Ekspertize sokarsak kafamızda şüphe kalmaz. Birde plakayı alabilir miyim hasar kaydını sorgulatacağım
    Şu sıralar sahibinden.com da çok vakit geçiriyorum
    İnşallah aradıgını bulursun sahibinden.com da... (Ölücü olursan cevap bile vermiyor kullanıcılar )
  • 22-03-2018, 14:38:50
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    var satılık taze böbrek
  • 22-03-2018, 15:15:43
    #15
    Allah kimseyi bu noktalara getirmesin der ve susarım.
  • 22-03-2018, 17:00:53
    #16
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah aradıgını bulursun sahibinden.com da... (Ölücü olursan cevap bile vermiyor kullanıcılar )
    Abi şu sıralar kafalarda çok soru işareti var.. Ne alacağımı bilmiyorum araba yok, hadi araba varda birine soruyoruz "şu araba nasıl" diye "bunun parçasını bulamazsın, bu araba iyi değil, sanayiden çıkamazsın" e arkadaş gösterdiğim her araba için bu söyleniyor en son gidip tofaş alıcam oda benim içime sinmiyor.
    Dün gece TATA'yı buldum bunlar nasıl acaba çok merak ediyorum. Fiyat konusunda benim bütçemin tam ortasında
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43432395/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43427444/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33181657/detay
  • 22-03-2018, 17:11:28
    #17
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi şu sıralar kafalarda çok soru işareti var.. Ne alacağımı bilmiyorum araba yok, hadi araba varda birine soruyoruz "şu araba nasıl" diye "bunun parçasını bulamazsın, bu araba iyi değil, sanayiden çıkamazsın" e arkadaş gösterdiğim her araba için bu söyleniyor en son gidip tofaş alıcam oda benim içime sinmiyor.
    Dün gece TATA'yı buldum bunlar nasıl acaba çok merak ediyorum. Fiyat konusunda benim bütçemin tam ortasında
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43432395/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43427444/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33181657/detay
    Hocam Tata alacagına şahin al, kat kat daha iyi.. Şahin yolda kalsa bile tel vida ile seni yerine ulaştırır. ama Tata'nın ne adı ad değil, ne parçasını bulabilirsin ne tamircisini bulabilirsin ne satabilirsin.. Son kullanıcı sen olursun..
    Sakın Tata alma...Eğer bütçen varsa tata alacagına 13-14k civarında temizini bulabilirse Fiat TİPO al.. zaten bu fiyatalara Avrupa araba yok.olsa bile patatestir.Ben 16k ya 98 Woswagen Polo aldım... 6 k masraf ettim yine 16kya sattım...Yani sen Tata alma.. servis tamirci yedek parça satarken vs zorluk çekersin...
    Uno ve Tipo alabilirsin bu fiyatlara... Tipo Unoya göre daha diri, daha seri daha kalıplı daha kemiklidir.. Uno da az yakar cinslerine göre iyi kaçar.Üzmez... Tipoda performans çok daha iyi alırsın satarkende peynir ekmek gibi
  • 22-03-2018, 18:18:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dalga geçen olmuşta diyaliz merkezlerinde adamlar 10 gram işeyebilmek için dünyaları verirler emin olun. Böbreğinizinde kıymetini bilin