HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi şu sıralar kafalarda çok soru işareti var.. Ne alacağımı bilmiyorum araba yok, hadi araba varda birine soruyoruz "şu araba nasıl" diye "bunun parçasını bulamazsın, bu araba iyi değil, sanayiden çıkamazsın" e arkadaş gösterdiğim her araba için bu söyleniyor en son gidip tofaş alıcam oda benim içime sinmiyor.
Dün gece TATA'yı buldum bunlar nasıl acaba çok merak ediyorum. Fiyat konusunda benim bütçemin tam ortasında
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43432395/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...43427444/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33181657/detay
Hocam Tata alacagına şahin al, kat kat daha iyi.. Şahin yolda kalsa bile tel vida ile seni yerine ulaştırır. ama Tata'nın ne adı ad değil, ne parçasını bulabilirsin ne tamircisini bulabilirsin ne satabilirsin.. Son kullanıcı sen olursun..
Sakın Tata alma...Eğer bütçen varsa tata alacagına 13-14k civarında temizini bulabilirse Fiat TİPO al.. zaten bu fiyatalara Avrupa araba yok.olsa bile patatestir.Ben 16k ya 98 Woswagen Polo aldım... 6 k masraf ettim yine 16kya sattım...Yani sen Tata alma.. servis tamirci yedek parça satarken vs zorluk çekersin...
Uno ve Tipo alabilirsin bu fiyatlara... Tipo Unoya göre daha diri, daha seri daha kalıplı daha kemiklidir.. Uno da az yakar cinslerine göre iyi kaçar.Üzmez... Tipoda performans çok daha iyi alırsın satarkende peynir ekmek gibi