Görüşme kaydetme uygulaması öneriniz
10
●453
- 15-03-2018, 10:30:41Kurup denedim fakat kayıdı dinlediğimde benim sesim duyuluyor karşı tarafın sesi duyulmayacak kadar az geliyor ücretli sürümünü mü almak lazım
zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-03-2018, 10:39:46Yok hocam ücretli sürüme gerek yok. Bende gayet net duyuluyor herşeyesezcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2018, 10:43:34Kendi sesimi duyuyorum sadece aradığım kişinin sesini hiç duyamıyorsunuz
zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-03-2018, 10:43:53ACR gayet başarılı, ayarlarında bir sıkıntı vardır telefonunuzun. Kayıt türünü de FLAC-HQ yapmanızı öneririm. Ücretsizken hiçbir sorun yaşamadım, ücretliye geçtim otomatik yedekleme için. Zaten ücretli sürümün 2 avantajı; reklamların olmaması ve otomatik yedekleme.