ACR gayet başarılı, ayarlarında bir sıkıntı vardır telefonunuzun. Kayıt türünü de FLAC-HQ yapmanızı öneririm. Ücretsizken hiçbir sorun yaşamadım, ücretliye geçtim otomatik yedekleme için. Zaten ücretli sürümün 2 avantajı; reklamların olmaması ve otomatik yedekleme.