Herkese hayırlı geceler. Grup Alzaymır - Yaşamadın Sen parçasını dinlerken klip dikkatimi çekti. Araştırınca filmi bulup izledim ve çok etkilendim. Filmin ismi "Cennetin Rengi"
Şarkının sözleri ve film son derece uyumlu.
Gecenin bu saatinde duygusal bir film izlemek isteyen veya dert, keder, sorunlarla sıkboğaz olup kendi dertleri kadar dert olmadığını düşünen arkadaşlar bu filmi mutlaka izlesin.
Dilerseniz bu başlık altında herkes her gece bir film bırakabilir.
Cennetin Rengi filminden yapılan klip ve şarkı.
https://youtu.be/aPUMz-yYUvk
Bu Geceye Bir Film Bırakıyorum
4
●307
- 14-03-2018, 03:37:37Bende severek takip ediyorum diğer askeri dizelerin aksina bu daha cok hosuma gidiyor bikere konusu cok güzel 😊xgoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2018, 03:40:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hint film'i dışında bir şey izleyemiyorum.
- 14-03-2018, 04:19:41Yönetmenin cennetin çocukları adında filmi var o da çok güzeldir. Bu film de izleme listemdeymiş, kısa sürede izleyeceğim