Herkese hayırlı geceler. Grup Alzaymır - Yaşamadın Sen parçasını dinlerken klip dikkatimi çekti. Araştırınca filmi bulup izledim ve çok etkilendim. Filmin ismi "
Cennetin Rengi"
Şarkının sözleri ve film son derece uyumlu.
Gecenin bu saatinde duygusal bir film izlemek isteyen veya dert, keder, sorunlarla sıkboğaz olup kendi dertleri kadar dert olmadığını düşünen arkadaşlar bu filmi mutlaka izlesin.
Dilerseniz bu başlık altında herkes her gece bir film bırakabilir. Cennetin Rengi filminden yapılan klip ve şarkı.
https://youtu.be/aPUMz-yYUvk