• 09-03-2018, 23:59:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bim Aktüel Ürünler 16 Mart Broşürü müşterileri için yepyeni ürünlerle sizlere sunuluyor. Bim, genellikle evlere yönelik satış yapacak olarak ürünlerin yanında; teknolojik ve giyim üzeri de bulunduruyor.




    Alıntıdır: Bim Aktüel Ürünler 16 Mart 2018 Broşürü
  • 10-03-2018, 00:07:01
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bilgilendirme için teşekkürler...
  • 10-03-2018, 00:11:26
    #3
    Bu telefonda ucuz mu normal fiyatından iphone x gibi
  • 10-03-2018, 00:41:08
    #4
    arkadaşlar tavsiyemdir vestel almayın çevremde kim aldıysa bir müddet sonra satmak için çabaladı ama malum vestel olunca böyle işte. alırken kol gibi satarken parmaklama.
    gidin aynı fiyat aralıgında dünyaca bilinen markalardan alın 2. el olsada en azından pişman olmassınız.
    türk malı diyorlar ayrıca türk malıda değildir. yüzde yüz türk malı derken Vestel Venus için ozaman adama sormazlarmı öyleyse adroid? çip? ram? ekran? bunların türkiyede üretim fabrikası varda bizmi bilmiyoruz? geçin bu ayakları bunları ancak teknolojiden anlamayan insanlar yer. yalan dolanla ürün satanların ürünlerini almayın derim. hem 100% türk malıysa daha daha ucuz olması gerekmiyormu?
    AYRICA SİZE BİR ACI BİLGİ DAGA VEREYİM CASPER13 MP DİYE TV LERDE BOY BOY TANITTIKLARI BİR MODEL VARDI GEÇEN 2 YIL ÖNCE HATIRLAYIN...
    KENDİMCE BİR KIYASLAMA YAPTIM SAMSUNG A5 2016 VE CASPER 13 MP TELEFONLARI AYNI ANDA KAMERASINI AÇTIM ZOOM YAPTIM BARİZ FARKI GÖRDÜK ARKADAŞLARLA.
    SONRADA AYNI 2 TELEFONDAN ÇEKİLMİŞ 2 KAREYİ PC AKTARDIM VE SAMSUNG MÜKEMMEL ÖTESİ AMA CASPER GELİNCE RESMEN SIÇTI. BİRDE UTANMADAN TÜRK MALI VS ULAN BARİ TÜRK MALI DEMEYİN YABANCI BİRİ ALSA KARŞILAŞTIRSA KALİTEMİZİ ANLAYACAK. YAPMAYIN DÜRÜST VE DOGRU HEDEFLERLE BÜYÜME YOLUNA GİDİN. ÖYLE TV LERE MİLYONLAR VEREREK DEĞİL. NEYSE MESAJ YANLIŞ KONU ALTINDA AMA DEMEDEN EDEMEDİM.
  • 10-03-2018, 00:53:24
    #5
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkürler...
    Rica ederim hocam. Bundan sonra sürekli Bim, A101 tarzı sitelerin broşürlerini paylaşmayı düşünüyorum...
  • 10-03-2018, 01:01:15
    #6
    Deablone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam. Bundan sonra sürekli Bim, A101 tarzı sitelerin broşürlerini paylaşmayı düşünüyorum...
    bu kalitede bröşörlerlemi?
  • 10-03-2018, 01:01:38
    #7
    BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar tavsiyemdir vestel almayın çevremde kim aldıysa bir müddet sonra satmak için çabaladı ama malum vestel olunca böyle işte. alırken kol gibi satarken parmaklama.
    gidin aynı fiyat aralıgında dünyaca bilinen markalardan alın 2. el olsada en azından pişman olmassınız.
    türk malı diyorlar ayrıca türk malıda değildir. yüzde yüz türk malı derken Vestel Venus için ozaman adama sormazlarmı öyleyse adroid? çip? ram? ekran? bunların türkiyede üretim fabrikası varda bizmi bilmiyoruz? geçin bu ayakları bunları ancak teknolojiden anlamayan insanlar yer. yalan dolanla ürün satanların ürünlerini almayın derim. hem 100% türk malıysa daha daha ucuz olması gerekmiyormu?
    AYRICA SİZE BİR ACI BİLGİ DAGA VEREYİM CASPER13 MP DİYE TV LERDE BOY BOY TANITTIKLARI BİR MODEL VARDI GEÇEN 2 YIL ÖNCE HATIRLAYIN...
    KENDİMCE BİR KIYASLAMA YAPTIM SAMSUNG A5 2016 VE CASPER 13 MP TELEFONLARI AYNI ANDA KAMERASINI AÇTIM ZOOM YAPTIM BARİZ FARKI GÖRDÜK ARKADAŞLARLA.
    SONRADA AYNI 2 TELEFONDAN ÇEKİLMİŞ 2 KAREYİ PC AKTARDIM VE SAMSUNG MÜKEMMEL ÖTESİ AMA CASPER GELİNCE RESMEN SIÇTI. BİRDE UTANMADAN TÜRK MALI VS ULAN BARİ TÜRK MALI DEMEYİN YABANCI BİRİ ALSA KARŞILAŞTIRSA KALİTEMİZİ ANLAYACAK. YAPMAYIN DÜRÜST VE DOGRU HEDEFLERLE BÜYÜME YOLUNA GİDİN. ÖYLE TV LERE MİLYONLAR VEREREK DEĞİL. NEYSE MESAJ YANLIŞ KONU ALTINDA AMA DEMEDEN EDEMEDİM.
    Bunu görünce yazmak istedim vestel venüs v3 5580 kullanıyorum istersen bir özelliklerine bak derim sadece kamerası iphone tüm serilerini egale ediyor 1080 p çekiyor meret
    tek sıkıntısı var şarjı 1 günü zor bitiriyor. Ekranı büyük ve bana göre baya kaliteli. Ben 650 liraya aldım sıfır kendi yorumum iyi ki de almışım
  • 10-03-2018, 01:02:55
    #8
    BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kalitede bröşörlerlemi?
    Hayır hocam bu broşürler ileri tarih olduğu için daha yayınanmadı.Bu yüzden kalitesi bozuk. Konu sonunda sitenin linkini verdim oradan isterseniz takip edebilirsiniz, ben de paylaşacağım forumda
  • 10-03-2018, 02:15:34
    #9
    Deablone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam. Bundan sonra sürekli Bim, A101 tarzı sitelerin broşürlerini paylaşmayı düşünüyorum...
    Bence link kasmak için başka bir yöntem bulmalısın.