arkadaşlar tavsiyemdir vestel almayın çevremde kim aldıysa bir müddet sonra satmak için çabaladı ama malum vestel olunca böyle işte. alırken kol gibi satarken parmaklama.
gidin aynı fiyat aralıgında dünyaca bilinen markalardan alın 2. el olsada en azından pişman olmassınız.
türk malı diyorlar ayrıca türk malıda değildir. yüzde yüz türk malı derken Vestel Venus için ozaman adama sormazlarmı öyleyse adroid? çip? ram? ekran? bunların türkiyede üretim fabrikası varda bizmi bilmiyoruz? geçin bu ayakları bunları ancak teknolojiden anlamayan insanlar yer. yalan dolanla ürün satanların ürünlerini almayın derim. hem 100% türk malıysa daha daha ucuz olması gerekmiyormu?
AYRICA SİZE BİR ACI BİLGİ DAGA VEREYİM CASPER13 MP DİYE TV LERDE BOY BOY TANITTIKLARI BİR MODEL VARDI GEÇEN 2 YIL ÖNCE HATIRLAYIN...
KENDİMCE BİR KIYASLAMA YAPTIM SAMSUNG A5 2016 VE CASPER 13 MP TELEFONLARI AYNI ANDA KAMERASINI AÇTIM ZOOM YAPTIM BARİZ FARKI GÖRDÜK ARKADAŞLARLA.
SONRADA AYNI 2 TELEFONDAN ÇEKİLMİŞ 2 KAREYİ PC AKTARDIM VE SAMSUNG MÜKEMMEL ÖTESİ AMA CASPER GELİNCE RESMEN SIÇTI. BİRDE UTANMADAN TÜRK MALI VS ULAN BARİ TÜRK MALI DEMEYİN YABANCI BİRİ ALSA KARŞILAŞTIRSA KALİTEMİZİ ANLAYACAK. YAPMAYIN DÜRÜST VE DOGRU HEDEFLERLE BÜYÜME YOLUNA GİDİN. ÖYLE TV LERE MİLYONLAR VEREREK DEĞİL. NEYSE MESAJ YANLIŞ KONU ALTINDA AMA DEMEDEN EDEMEDİM.