• 08-03-2018, 08:55:43
    #1
    Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, internet üzerinden 'sanal çiftlik' kurarak yüksek gelir vaadiyle vatandaşı dolandıran 'Çiftlikbank' ile ilgili soruşturmayı tamamladı. Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, "Müfettişler soruşturmayı tamamladı, savcılığa suç duyurusunda bulunduk" dedi. Müfettiş raporunda Çiftlikbank'ta yapılanın nitelikli ************** olduğu ifade edildi. Müfettişler savcılığa suç duyurusunda bulunurken, raporun bir örneği de MASAK'a da gönderildi.

    Kaynaklar
    https://www.sabah.com.tr/ekonomi/201...dolandiricilik
    https://www.cnnturk.com/ekonomi/baka...ricilik?page=1
    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/b...urgun-40764771
    https://www.memurlar.net/haber/73303...ik-vurgun.html
  • 08-03-2018, 08:57:49
    #2
    HIZMALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, internet üzerinden 'sanal çiftlik' kurarak yüksek gelir vaadiyle vatandaşı dolandıran 'Çiftlikbank' ile ilgili soruşturmayı tamamladı. Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, "Müfettişler soruşturmayı tamamladı, savcılığa suç duyurusunda bulunduk" dedi. Müfettiş raporunda Çiftlikbank'ta yapılanın nitelikli ************** olduğu ifade edildi. Müfettişler savcılığa suç duyurusunda bulunurken, raporun bir örneği de MASAK'a da gönderildi.

    Kaynaklar
    https://www.sabah.com.tr/ekonomi/201...dolandiricilik
    https://www.cnnturk.com/ekonomi/baka...ricilik?page=1
    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/b...urgun-40764771
    https://www.memurlar.net/haber/73303...ik-vurgun.html
    Bas bas bağırdık, böyle bir kar oranı yok diye. '' İftira atıyorsun, ben şuan paramı alıyorum. '' dediler. Sonuç ne oldu peki? Ah güzel ülkem ah.
  • 08-03-2018, 09:00:17
    #3
    mağdurlara geçmiş olsun..
  • 08-03-2018, 09:00:35
    #4
    Geçmiş olsun, ilk girenler çatır çatır paraları aldı olan sonradan girenlere yada gaza gelip aldıkça yatırım yapanlara oldu..
  • 08-03-2018, 09:01:48
    #5
    Forumda hala bunları savunan bi kaç arkadaşımız vardı nerde onlar
  • 08-03-2018, 09:03:26
    #6
    Samimiyetine inandığım bir arkadaşım 3 arkadaşı ile bu işe girerken dedimki, gelin o elemanın yaptığı gibi size sistem kuralım. Gpuları benim dükkana koyun elektrik parasını verin kendiniz üretin dedim. Ancak şuan 75000 tl leri içerde aldıkları para toplamda 20000 civarı geri kalanı hakkında naptılar ayrıntılı olarak sormadım.
  • 08-03-2018, 09:06:39
    #7
    insanlar bu tür sistemlere nasıl umut bağlıyor anlamış değilim.
  • 08-03-2018, 09:11:35
    #8
    Evini, arabasını satıp yatırım yapanlar vardı. Şimdi sırada detaymaxinet var gibi ilk giren kazanacak.

    https://www.r10.net/off-topic/181275...aymaxinet.html
  • 08-03-2018, 09:50:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    1 nusubet , 1000 nasihattan hayırlıdır. Dolandırılanların anladığı dil malesef bu. Her şey puff oldu gitti. Fazla para hırsı ve kolay para hırsı insanda hipnoz etkisi yaratıyor. Kimsenin uyarılarını duymuyorlar bile.