Samimiyetine inandığım bir arkadaşım 3 arkadaşı ile bu işe girerken dedimki, gelin o elemanın yaptığı gibi size sistem kuralım. Gpuları benim dükkana koyun elektrik parasını verin kendiniz üretin dedim. Ancak şuan 75000 tl leri içerde aldıkları para toplamda 20000 civarı geri kalanı hakkında naptılar ayrıntılı olarak sormadım.