• 06-03-2018, 19:23:47
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nativity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal tarafını çözemezler. Çünkü ben bugün XXX plakasını kullanıyorum. Götürdüm arabamı sattım. Yeni sahibi düzgün bir memur aile babası. Öncekisi serserinin teki. Ben şimdi memur adamın yerinde olsam, plakamla böyle olumsuz yorumlar olan bir yer gördüğümde savcılığa suç duyurusunda bulunurum %100 haklı olarak. Alırım tazminatımı keyfime bakarım
    Uyar kaldır denen bir şey var. Mahkemede sizi bekliyordu işinizi halletmek için
  • 06-03-2018, 20:37:22
    #20
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyar kaldır denen bir şey var. Mahkemede sizi bekliyordu işinizi halletmek için
    Birisi size yolda plaka sitesinde gördüğü mevzu yüzünden arıza çıkartır, darp eder, tehdit eder, maddi veya manevi zarar verirse, uyarmak kaldırmak diye bir durum söz konusu olmaz. Doğrudan işlem yapılır. Hatta iyi bir avukatla işin ucu dolaylı yoldan halkı düşmanlığa ve kine sevk etmeye kadar götürtülebilir. Mahkeme salonlarına ve yasalara ne ölçüde aşinasınız bilemiyorum lâkin haklarınızı bilerek hareket ettiğinizde, karşınızdakinin canını yakmak Türkiye Cumhuriyeti yasaları tarafından size tanınan imtiyazlarla doludur
  • 06-03-2018, 20:46:40
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Site sahibi para avcısı birine denk gelir.Sitenin sahibine öyle bir tazminat davası açar ki site sahibi "İO" diye bağırır.
  • 06-03-2018, 22:40:16
    #22
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyar kaldır denen bir şey var. Mahkemede sizi bekliyordu işinizi halletmek için
    Hocam bu dediğinizi film sitelerinin uyrdurması. Öyle uyar kaldır diye bir kanun yok. Yasalar bellidir siz uymak zorundasınız. Film yapımcısı, film sitelerini uyarmak zorunda değildir isterse direk dava açıp kazanabilir. Bu sitede böyle kimse hakkında kişinin izni olmadan hakaret, kin ve nefret uyandırıcı paylaşımlar yapamaz.
  • 07-03-2018, 00:13:44
    #23
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben plaka.io uygulamasını yapan 90Pixel firmasının yöneticilerindenim. Öncelikle hepinize olumlu/olumsuz eleştirileriniz için teşekkür ediyorum. Bazı konulara açıklık getirmek gerektiğini düşündüğüm için yazmak istedim.
    Öncelikle uygulamanın hukuki zemini konusunda tartışmaya açık bir konu olduğu gerçek. Biz bu konuda birçok farklı kademe, tecrübe ve uzmanlık alanından hukukçularla görüşerek uygulamanın hukuki yönü hakkında danışmanlık aldık. Kullanıcı sözleşmemiz de bu bilgiler ışığında alanında uzman hukukçular tarafından hazırlandı. Öncelikle şunu söylememiz lazım ki internet ortamında bir plakaya yorum yapılması mevzusu ilk kez bizim uygulamamız ile olmuyor. Zaten tüm sosyal ağlarda, ekşi sözlük vb paylaşım platformlarında bunun çokca örneğine rastlamak mümkün.
    ANCAK
    Uygulamayı yayına aldığımızdan beri aldığımız birçok geri bildirim (ki burada da bunun örneklerini görüyoruz) bize gösterdi ki herşey konuyu hukuki zemine oturtmak ile bitmiyor. Sonuçta bu uygulamayı kullanacak olan insanların önemli bir oranda buluştuğu ortak bir rahatsızlık söz konusu ise bu konuda bir adım atmamız gerektiğini anladık. İlk kez burdan duyurmuş oluyorum vesilenizle, yakında uygulamanın kullanım senaryosunda bu rahatsızlıklara önlem alacağımız değişiklikler yapacağız. Size şunu söyleyebilirim ki burada uygulamanın nihai amacının plaka üzerinden bir ifşa etme durumu değil, plaka sahibine iletmek istediğiniz bir mesaj göndermek olduğu konusuna odaklanıyoruz. En başından beri amacımız buydu aslında ama mevcut senaryoda insanların ifşa etme durumuna odaklandığını fark ettik. Yeni versiyonla birlikte bunun önüne geçmiş olacağız.
    Sizlerden de sürekli geri bildirim almak isteriz.
    Sevgilerle
  • 07-03-2018, 00:22:59
    #24
    x_wob_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben plaka.io uygulamasını yapan 90Pixel firmasının yöneticilerindenim. Öncelikle hepinize olumlu/olumsuz eleştirileriniz için teşekkür ediyorum. Bazı konulara açıklık getirmek gerektiğini düşündüğüm için yazmak istedim.
    Öncelikle uygulamanın hukuki zemini konusunda tartışmaya açık bir konu olduğu gerçek. Biz bu konuda birçok farklı kademe, tecrübe ve uzmanlık alanından hukukçularla görüşerek uygulamanın hukuki yönü hakkında danışmanlık aldık. Kullanıcı sözleşmemiz de bu bilgiler ışığında alanında uzman hukukçular tarafından hazırlandı. Öncelikle şunu söylememiz lazım ki internet ortamında bir plakaya yorum yapılması mevzusu ilk kez bizim uygulamamız ile olmuyor. Zaten tüm sosyal ağlarda, ekşi sözlük vb paylaşım platformlarında bunun çokca örneğine rastlamak mümkün.
    ANCAK
    Uygulamayı yayına aldığımızdan beri aldığımız birçok geri bildirim (ki burada da bunun örneklerini görüyoruz) bize gösterdi ki herşey konuyu hukuki zemine oturtmak ile bitmiyor. Sonuçta bu uygulamayı kullanacak olan insanların önemli bir oranda buluştuğu ortak bir rahatsızlık söz konusu ise bu konuda bir adım atmamız gerektiğini anladık. İlk kez burdan duyurmuş oluyorum vesilenizle, yakında uygulamanın kullanım senaryosunda bu rahatsızlıklara önlem alacağımız değişiklikler yapacağız. Size şunu söyleyebilirim ki burada uygulamanın nihai amacının plaka üzerinden bir ifşa etme durumu değil, plaka sahibine iletmek istediğiniz bir mesaj göndermek olduğu konusuna odaklanıyoruz. En başından beri amacımız buydu aslında ama mevcut senaryoda insanların ifşa etme durumuna odaklandığını fark ettik. Yeni versiyonla birlikte bunun önüne geçmiş olacağız.
    Sizlerden de sürekli geri bildirim almak isteriz.
    Sevgilerle
    Bir şeyde ben ekliyeyim o zaman terör olaylarından dolayı kaymakam vs. makam sahibi kişilere 3 plaka veriliyor bunlardan 1 tanesi kırmızı plaka bunu fark edersiniz ancak diğer 2 sinin ne için olduğunu söylemiyeyim.Bu plakaları sisteminize yazarlarsa o zaman sözleşme sizi kurtaramaz.Ekstra olarak bunun yanında koruma ekibi veya sivil polis araçlarıda eklenirse dahada iş kötüleşir.
  • 07-03-2018, 00:24:48
    #25
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyde ben ekliyeyim o zaman terör olaylarından dolayı kaymakam vs. makam sahibi kişilere 3 plaka veriliyor bunlardan 1 tanesi kırmızı plaka bunu fark edersiniz ancak diğer 2 sinin ne için olduğunu söylemiyeyim.Bu plakaları sisteminize yazarlarsa o zaman sözleşme sizi kurtaramaz.Ekstra olarak bunun yanında koruma ekibi veya sivil polis araçlarıda eklenirse dahada iş kötüleşir.
    Yeni versiyonda hiçbir sıkıntı olmayacağından emin olabilirsiniz.
  • 07-03-2018, 00:27:24
    #26
    x_wob_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni versiyonda hiçbir sıkıntı olmayacağından emin olabilirsiniz.
    Buraya yazıyorum makam araçları başınızı yakıcak.Çok emin konuşuyorsunuz ancak sivil plaka takılan makam aracını ayırmanız imkansız.
  • 07-03-2018, 00:48:13
    #27
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazıyorum makam araçları başınızı yakıcak.Çok emin konuşuyorsunuz ancak sivil plaka takılan makam aracını ayırmanız imkansız.
    Bakın, yeni versiyonda nasıl değişiklikler olacağından bahsetmediğim halde siz de çok emin olarak başınızı yakıcak diyorsunuz. Ben de diyorum ki sıkıntı olmayacak. Böyle bir ayrım yapmamıza dahi gerek olmayacak çünkü. İlk mesajımda bununla alakalı bir ipucu da verdim halbuki:
    x_wob_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size şunu söyleyebilirim ki burada uygulamanın nihai amacının plaka üzerinden bir ifşa etme durumu değil, plaka sahibine iletmek istediğiniz bir mesaj göndermek olduğu konusuna odaklanıyoruz.