Buraya yazıyorum makam araçları başınızı yakıcak.Çok emin konuşuyorsunuz ancak sivil plaka takılan makam aracını ayırmanız imkansız.
Bakın, yeni versiyonda nasıl değişiklikler olacağından bahsetmediğim halde siz de çok emin olarak başınızı yakıcak diyorsunuz. Ben de diyorum ki sıkıntı olmayacak. Böyle bir ayrım yapmamıza dahi gerek olmayacak çünkü. İlk mesajımda bununla alakalı bir ipucu da verdim halbuki:
Size şunu söyleyebilirim ki burada uygulamanın nihai amacının plaka üzerinden bir ifşa etme durumu değil, plaka sahibine iletmek istediğiniz bir mesaj göndermek olduğu konusuna odaklanıyoruz.