x_wob_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni versiyonda hiçbir sıkıntı olmayacağından emin olabilirsiniz.
Buraya yazıyorum makam araçları başınızı yakıcak.Çok emin konuşuyorsunuz ancak sivil plaka takılan makam aracını ayırmanız imkansız.