Memleketim için oy rica edicem
6
●252
- 13-02-2018, 19:07:14haklısınız konu açmadan önce çok düşündüm lakin memleketimin nüfüsü zaten çok az ; birde oranın halkına hizmet gitmesi inanın okadar kötü olmasa gerek..mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2018, 19:13:14Ona belde halkı karar versin, belde de örgütlenme yapın oy verin. Orada nasıl bir durumun yaşandığından haberi olmayan, daha doğrusu öyle bir beldenin varlığından dahi haberdar olmayan insanlardan oy istemek ne kadar doğru? Siz yazdınız biraz bakayım dedim, bu belde daha önce köymüş ve mahkeme kararı sonucunda tekrar belde olmuş ve Kayyum ile oy istediğiniz kaymakam oraya belediye başkanı olmuş. Ama dediğim gibi belki niyetiniz doğru olabilir ama başvurduğunuz yol yanlış, böyle yaparak başka insanların hakkına tecavüz ettiğinizi unutmayın.ieml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2018, 19:19:11Felsefe ilmini iyi almış birisiniz. Size karşı pek fazla yazacak bişeyim yok öncellikle bunun kusuruna bakmayın. bardağın dolu tarafı daha iyi ise onu tercih edilmesi gerektiğini düşündüm. cahilliğime verin ben böyle olması gerektiğini düşündüm.mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle