• 13-02-2018, 18:43:22
    #1
    ilginize tşk ederim ederim oylama bitmiştir.
  • 13-02-2018, 18:53:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ieml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar rahatsız ettiğim için özür dilerim kısa bir ankette oy rica edicem.

    https://goo.gl/4BswJb Kütahya - kuşu - türker çağatay halim

    şimdiden çok tşk ederim.

    bizim için önemi çok büyük ...

    verendende vermeyendende Allah razı olsun.

    +1 oy verildi.
  • 13-02-2018, 19:04:14
    #3
    Haksız yere verilebilecek bir ödülle nasıl bir tatmin yaşamayı düşünüyorsunuz? Bırakın ona bölgenin insanları karar versin. Türkiye'de ki liyakat sisteminin acizliğidir, sizin yaptığınız şey.
  • 13-02-2018, 19:07:14
    #4
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız yere verilebilecek bir ödülle nasıl bir tatmin yaşamayı düşünüyorsunuz? Bırakın ona bölgenin insanları karar versin. Türkiye'de ki liyakat sisteminin acizliğidir, sizin yaptığınız şey.
    haklısınız konu açmadan önce çok düşündüm lakin memleketimin nüfüsü zaten çok az ; birde oranın halkına hizmet gitmesi inanın okadar kötü olmasa gerek..
  • 13-02-2018, 19:13:14
    #5
    ieml adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız konu açmadan önce çok düşündüm lakin memleketimin nüfüsü zaten çok az ; birde oranın halkına hizmet gitmesi inanın okadar kötü olmasa gerek..
    Ona belde halkı karar versin, belde de örgütlenme yapın oy verin. Orada nasıl bir durumun yaşandığından haberi olmayan, daha doğrusu öyle bir beldenin varlığından dahi haberdar olmayan insanlardan oy istemek ne kadar doğru? Siz yazdınız biraz bakayım dedim, bu belde daha önce köymüş ve mahkeme kararı sonucunda tekrar belde olmuş ve Kayyum ile oy istediğiniz kaymakam oraya belediye başkanı olmuş. Ama dediğim gibi belki niyetiniz doğru olabilir ama başvurduğunuz yol yanlış, böyle yaparak başka insanların hakkına tecavüz ettiğinizi unutmayın.
  • 13-02-2018, 19:19:11
    #6
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona belde halkı karar versin, belde de örgütlenme yapın oy verin. Orada nasıl bir durumun yaşandığından haberi olmayan, daha doğrusu öyle bir beldenin varlığından dahi haberdar olmayan insanlardan oy istemek ne kadar doğru? Siz yazdınız biraz bakayım dedim, bu belde daha önce köymüş ve mahkeme kararı sonucunda tekrar belde olmuş ve Kayyum ile oy istediğiniz kaymakam oraya belediye başkanı olmuş. Ama dediğim gibi belki niyetiniz doğru olabilir ama başvurduğunuz yol yanlış, böyle yaparak başka insanların hakkına tecavüz ettiğinizi unutmayın.
    Felsefe ilmini iyi almış birisiniz. Size karşı pek fazla yazacak bişeyim yok öncellikle bunun kusuruna bakmayın. bardağın dolu tarafı daha iyi ise onu tercih edilmesi gerektiğini düşündüm. cahilliğime verin ben böyle olması gerektiğini düşündüm.
  • 15-02-2018, 11:39:34
    #7
    ilginize tşk ederim arkadaşlar.