mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksız yere verilebilecek bir ödülle nasıl bir tatmin yaşamayı düşünüyorsunuz? Bırakın ona bölgenin insanları karar versin. Türkiye'de ki liyakat sisteminin acizliğidir, sizin yaptığınız şey.
haklısınız konu açmadan önce çok düşündüm lakin memleketimin nüfüsü zaten çok az ; birde oranın halkına hizmet gitmesi inanın okadar kötü olmasa gerek..