• 06-02-2018, 00:47:12
    #10
    Cins köpel mi arıyorsun?
  • 06-02-2018, 00:49:51
    #11
    2 tane fransız bulldog sahibi olarak söylüyorum hocam. Kesinlikle barınaktan evlat edinin. İnsan a kattığı yaşama sevincinin tarifi yok. Ayrıca barınakda ki canlarımız hayatın kaçınılmaz zorluklarını birebir yaşayıp da oraya geldikleri için sonradan edindikleri sahiplerine diğer canlarımızdan çok daha vefalı ve anlayışlı oluyorlar. Gözlerinde ki size karşı merhametli bakışı bile gözlerinizi doldurup ona sarılmanıza sebep. Keşke imkanım olsa sokaktaki tüm muhtaç canların hepsinin sahiplenildiği bir bakım evi kurabilsem. İleride en büyük hayalim. inşAllah Allah'ım nasip eder o günleri bize. Onlar derdini anlatamaz. Acıkca acıktım diyemez,susasa susadım.. Kahpe insanların çoğunluk olduğu bu dünyada en vefalı en sadık canlarımız onlar bizim. İnşallah herkesin sokak hayvanlarına sahip çıktığı sevgi dolu insanların birbirine tahammülü olduğu güzel bir ülkeye döneriz. Durum gerçekten çok vahim. O canlara yapılan eziyetlere inanın insanların başına gelenlerden daha çok üzülüyorum.. En yakın zamanda yardıma ve sevgiye muhtaç bir can sahiplenmeniz dileği ile.
  • 06-02-2018, 00:54:32
    #12
    ilerde hayvanı dışarı atma gibi bir sorun olur mu ? barınak veriyor İstanbul da özellikle bir sürü var. Beylikdüzü en yakını size oradan alabilirsiniz yada Tekirdağ civarında belediyelere google bakıp alabilirsiniz. Yada facebook twitter köpek sahiplenme ilanları var.

    şu an bu mesela yavru sevimli tabi kardeşide var galiba kötü olur ayrı ayrı yinede ara istiyorsan.



    https://twitter.com/masum_gozler/sta...44825006272512


    buda var . buda durumu daha kötü bunu arayın bence



    https://twitter.com/mywayTurkey/stat...81545503363072
  • 06-02-2018, 00:55:02
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cins köpel mi arıyorsun?
    Cins mi sahipleneyim hocam? Cins olmazsa bi sorun olur mu? Ben köpekler hakkında pek bilgim yok.. Sadık olsun, sevdirsin kendini, sahibine saldırmasın, eve gelen yabancılara havlasın.birazcık ısırsın hocam. Gelen yabancıya sırnaşmasın.Bazen kötü niyetli birileri dolaşıyormuş evin etrafında.. En son biri kapıyı zorlamış..Yani ona haddini de biraz bildirsin

    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane fransız bulldog sahibi olarak söylüyorum hocam. Kesinlikle barınaktan evlat edinin. İnsan a kattığı yaşama sevincinin tarifi yok. Ayrıca barınakda ki canlarımız hayatın kaçınılmaz zorluklarını birebir yaşayıp da oraya geldikleri için sonradan edindikleri sahiplerine diğer canlarımızdan çok daha vefalı ve anlayışlı oluyorlar. Gözlerinde ki size karşı merhametli bakışı bile gözlerinizi doldurup ona sarılmanıza sebep. Keşke imkanım olsa sokaktaki tüm muhtaç canların hepsinin sahiplenildiği bir bakım evi kurabilsem. İleride en büyük hayalim. inşAllah Allah'ım nasip eder o günleri bize. Onlar derdini anlatamaz. Acıkca acıktım diyemez,susasa susadım.. Kahpe insanların çoğunluk olduğu bu dünyada en vefalı en sadık canlarımız onlar bizim. İnşallah herkesin sokak hayvanlarına sahip çıktığı sevgi dolu insanların birbirine tahammülü olduğu güzel bir ülkeye döneriz. Durum gerçekten çok vahim. O canlara yapılan eziyetlere inanın insanların başına gelenlerden daha çok üzülüyorum.. En yakın zamanda yardıma ve sevgiye muhtaç bir can sahiplenmeniz dileği ile.
    Keşke herkes senin gibi düşünse hocam..İstanbuldaki evimde de niyetlendim ama apartmanda hoş karşılamıyorlar..yasak oldugu için alamıyorum..Yoksa hayvan beslemeyi çok seviyorum..
  • 06-02-2018, 01:03:08
    #14
    İnanın bende aynı problemden dolayı cins evlat sahiplendim. Fransız bulldog lar apartmana uyumlu canlardır o yüzden bir sıkıntı çıkmıyor. Yoksa benim de ilk tercihim barınak olurdu. Cins evlatları illa ki birileri sahiplenir hatta iyi para verdikleri için onu seven ve bakabilecek belli bir statünün üzerinde ki kişiler sahiplenir. Tabi her insan aynı bakmaz ama iyi bir ücret ödedikleri için en azından mağdur etmezler. Fakat barınaktaki yavrularımız öyle değil. Sahiplenilmiyor. Yolda gören bazı kansızlar hoşt diye kovuyor. Yemek artıklarını çöpe atmak yerine petten bir kap yapıp bu kış vakti yemek bulmakta zorlanan canların faydalanmasının ne zararı olabilir ki ? Yazın su bulmanın zor olduğu dönemlerde kapının önünde duran bir kaba günlük su koymak ne kadar zor olabilir ki ? Ayrıca barınaklara da çok güvenmiyorum. Bir süre yalandan ilgilenip şehirden uzak bir yere bırakıp geliyorlar. Bunlar anlatılmaz ama 15kg mama 50 60 tl ya. Arabamdan eksik etmem. Beni batırmaz. İnsanların 3-5 günde sigaraya verdikleri para bu. Ne olur yani herkes arabasına atsa 15kg lik mamalardan bu şekilde şehirden uzaklara terk edilmiş yemekten içmekten mahrum bırakılmış evlatlarımızın olduğu yerlere gidip mama bıraksa. Ben gördüklerime elimle yediriyorum, göremediğim yerlere de atıyorum 100 er metre aralıklarla 2 avuç mama bırakıyorum illa ki ihtiyacı olan bir can bulur onu. Herkes aynı özveriyi gösterse keşke. Hayvan diye birşey yoktur. 2 cins vardır. Hayvanlar ve Bitkiler. İnsanlar ayrı bir mahluk değil. Biz sadece konuşup anlaşabilen varlıklarız. Emin ol beyin olarak bile onlar çok daha akıllı,vefakar,sadık ve iyi varlıklar. Bizde birer hayvanız yani demem o ki. Hayvanları sevmeyen hiç bir canlıyı sevemez.
  • 06-02-2018, 01:04:07
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cane corso araştır hocam. Ben gayet memnunum.
  • 06-02-2018, 13:44:57
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en yakın barınağa gidip oradan sahiplenebilirsiniz. Barınaktan sahiplenince bir süre aşı vs.yi de barınak karşılıyor.
    Hergele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    barınaklardan edinirseniz daha makbule geçer n azından bir tanesi yaşama sevinci artar
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimki olsa durmadan havlar gece gündüz demeden. Ama netcen katlanıyoruz (şaka tabii) 9.5 sene oldu. Barınaklara gidebilirsin çok sahipsiz köpek var.
    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barınaklara veya Facebook sahiplendirme gruplarına bakabilirsiniz.
    Hergele adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    barınak veriyor hocam
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende iki adet Dogo var, 3 yaşındalar, bir dişi bir erkek. Onları sahiplendireceğim ücretsiz olarak. Sahibine çok sadık oyunbaz hayvanlardır ama yabancı için aynı şeyleri söyleyemem. Düşünürseniz verebilirim, yerim Tekirdağ'da.
    msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cins köpel mi arıyorsun?
    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane fransız bulldog sahibi olarak söylüyorum hocam. Kesinlikle barınaktan evlat edinin. İnsan a kattığı yaşama sevincinin tarifi yok. Ayrıca barınakda ki canlarımız hayatın kaçınılmaz zorluklarını birebir yaşayıp da oraya geldikleri için sonradan edindikleri sahiplerine diğer canlarımızdan çok daha vefalı ve anlayışlı oluyorlar. Gözlerinde ki size karşı merhametli bakışı bile gözlerinizi doldurup ona sarılmanıza sebep. Keşke imkanım olsa sokaktaki tüm muhtaç canların hepsinin sahiplenildiği bir bakım evi kurabilsem. İleride en büyük hayalim. inşAllah Allah'ım nasip eder o günleri bize. Onlar derdini anlatamaz. Acıkca acıktım diyemez,susasa susadım.. Kahpe insanların çoğunluk olduğu bu dünyada en vefalı en sadık canlarımız onlar bizim. İnşallah herkesin sokak hayvanlarına sahip çıktığı sevgi dolu insanların birbirine tahammülü olduğu güzel bir ülkeye döneriz. Durum gerçekten çok vahim. O canlara yapılan eziyetlere inanın insanların başına gelenlerden daha çok üzülüyorum.. En yakın zamanda yardıma ve sevgiye muhtaç bir can sahiplenmeniz dileği ile.
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilerde hayvanı dışarı atma gibi bir sorun olur mu ? barınak veriyor İstanbul da özellikle bir sürü var. Beylikdüzü en yakını size oradan alabilirsiniz yada Tekirdağ civarında belediyelere google bakıp alabilirsiniz. Yada facebook twitter köpek sahiplenme ilanları var.

    şu an bu mesela yavru sevimli tabi kardeşide var galiba kötü olur ayrı ayrı yinede ara istiyorsan.



    https://twitter.com/masum_gozler/sta...44825006272512


    buda var . buda durumu daha kötü bunu arayın bence



    https://twitter.com/mywayTurkey/stat...81545503363072
    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanın bende aynı problemden dolayı cins evlat sahiplendim. Fransız bulldog lar apartmana uyumlu canlardır o yüzden bir sıkıntı çıkmıyor. Yoksa benim de ilk tercihim barınak olurdu. Cins evlatları illa ki birileri sahiplenir hatta iyi para verdikleri için onu seven ve bakabilecek belli bir statünün üzerinde ki kişiler sahiplenir. Tabi her insan aynı bakmaz ama iyi bir ücret ödedikleri için en azından mağdur etmezler. Fakat barınaktaki yavrularımız öyle değil. Sahiplenilmiyor. Yolda gören bazı kansızlar hoşt diye kovuyor. Yemek artıklarını çöpe atmak yerine petten bir kap yapıp bu kış vakti yemek bulmakta zorlanan canların faydalanmasının ne zararı olabilir ki ? Yazın su bulmanın zor olduğu dönemlerde kapının önünde duran bir kaba günlük su koymak ne kadar zor olabilir ki ? Ayrıca barınaklara da çok güvenmiyorum. Bir süre yalandan ilgilenip şehirden uzak bir yere bırakıp geliyorlar. Bunlar anlatılmaz ama 15kg mama 50 60 tl ya. Arabamdan eksik etmem. Beni batırmaz. İnsanların 3-5 günde sigaraya verdikleri para bu. Ne olur yani herkes arabasına atsa 15kg lik mamalardan bu şekilde şehirden uzaklara terk edilmiş yemekten içmekten mahrum bırakılmış evlatlarımızın olduğu yerlere gidip mama bıraksa. Ben gördüklerime elimle yediriyorum, göremediğim yerlere de atıyorum 100 er metre aralıklarla 2 avuç mama bırakıyorum illa ki ihtiyacı olan bir can bulur onu. Herkes aynı özveriyi gösterse keşke. Hayvan diye birşey yoktur. 2 cins vardır. Hayvanlar ve Bitkiler. İnsanlar ayrı bir mahluk değil. Biz sadece konuşup anlaşabilen varlıklarız. Emin ol beyin olarak bile onlar çok daha akıllı,vefakar,sadık ve iyi varlıklar. Bizde birer hayvanız yani demem o ki. Hayvanları sevmeyen hiç bir canlıyı sevemez.
    surupnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cane corso araştır hocam. Ben gayet memnunum.
    Hepinize ayrı ayrı teşekkürü bir borç bilrim...Hayvan barınağını aradım buldum üç beş tane almak istedim, çok güzel çok sevimli köpekler vardı..
    Bitanesi, ne olur beni al diye tellere tırmandı, etrafta çeşitli hareketler yaptı sonra bir kaç defa yanıma geldi.. "Seni nasibin benim dedi" sanki..O kadar çok belli ettiki..Dedim anne bu olsun..Hem sevimli hem diri duruyor.Sesi de tok ve güzel.
    Sonra gittik tasma ve zincir aldık ve tekrar barınaga geri geldik.Bizimle birlikte barınaga biri daha girdi bu esnada..Cami imamıymış..Aynı anda köpeklerin oldugu mini sokaga girdik İmam demez mi şunu almaya geldim .Geçen gün bunda karar kılmıştım diye Bende; Ama onu az önce biz istedik dedim.. Sagolsun barınak görevlisi, bu arkadaşa demin söz vermiştim, tasma almaya gitti diye yardımcı oldu..İmam arkadaş ta anlayışlı bir şekilde davrandı.
    Bir hayvan, bu kadar mı sevimli olur.Hem sevimli hemde sahipleniyor sevdiği insanların oldugu yeri..Zaten fotograflardan da etrafa göz kulak olmaya başladıgını greceksiniz..
    Tekrardan hepinize teşekkür ederim böyle bir güzel dost için yardımcı olmaya çalıştıgınız ve oldugunuz için..
    Çocuklar gibi şenim...Hem bir aile sahibi oldu köpeğimiz hemde biz bir dost kazandık
    Cinsi: Doberman Melez Yaşı: 1 Cinsi: Dişi

    https://i.hizliresim.com/EP3m2g.jpg
    https://i.hizliresim.com/jyBgAW.jpg
    https://i.hizliresim.com/2Jj6PE.jpg
    https://i.hizliresim.com/BL8aGL.jpg
    https://i.hizliresim.com/Z9YXn3.jpg
    https://i.hizliresim.com/oOEXyX.jpg
    https://i.hizliresim.com/lOEq4Q.jpg
    https://i.hizliresim.com/nOEQyN.jpg
    https://i.hizliresim.com/vjZ6yA.jpg
    https://i.hizliresim.com/1JN67B.jpg
    https://i.hizliresim.com/LbQlG0.jpg
  • 06-02-2018, 13:47:03
    #17
    Sevindim Hocam adınıza inanın Rabbim uğurlu etsin
  • 06-02-2018, 13:53:42
    #18
    Hay maşallah Allah razı olsun sizden ve ailenizden hocam. Bu arada çok güzel bir evlat bakımlı ayrıca dediğiniz gibi yaşı max. 1 size o kadar güzel adapte olur ki ve bazı eğitimler için de tam zamanı. Tüyü kadar ömrü olsun inşAllah.