• 04-02-2018, 22:59:12
    #1
    Merhaba,
    buradaki bir çoğumuzun esas gelir kaynağı internet işleri, merak ettim internet olmasaydı şu an ne işi yapıyorduk?
    Ben başlayayım; aşçı ola bilirdi sanırım
  • 04-02-2018, 23:01:08
    #2
    Küçüklükten beri hayalim özel kuvvetlerde çalışmaktı ama şimdi gel gör ki yazılım
  • 04-02-2018, 23:01:17
    #3
    Botman, Codemaster
    "Senden sonra yüreğim darmadağın!!!" diye şarkı söylerdim herhalde

    https://www.youtube.com/watch?v=HOFhWFqf7ss
  • 04-02-2018, 23:15:34
    #4
    esnaf
  • 04-02-2018, 23:19:42
    #5
    Yemek yapmayı ve yemek yemeyi seviyorum Herhalde gıda sektöründe veya giyim sektöründe olurdum. Marketçilikte olabilirdi.
  • 04-02-2018, 23:25:50
    #6
    İşsiz
  • 04-02-2018, 23:37:37
    #7
    Yazılım mühendisi olmak istiyordum. Sağlıkcı olduk ek iş zevk için bu işi yapıyorum. Para kazanabileceğimi bilsem istifa edicem..
  • 04-02-2018, 23:41:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Büyük ihtimal işsiz yada garson olurduk yaş genç daha, önümüz açık :P
  • 04-02-2018, 23:53:19
    #9
    İnternet olmasa işli olurdum Ha kazandık kazanacaz derken ortada devam ediyor hayat, adam sanayide arabaya ampül takıyor 20 tl işçilik alıyor, sucuyu eve çağırma bedeli en az 30 tl isterse işin görülmesin, doktora git muayene ücreti var, avukata git, soru sormak parayla, ben böyle iş görmedim, internete köle gibi çalışıyoruz asıl internet olmasa o sağlayıcı firmalar ne yapardı? Taksici olmak isterdim hem arabayla gezerdim hem para kazanırdım, benzin derdimde olmazdı.