İnternet olmasa işli olurdum

Ha kazandık kazanacaz derken ortada devam ediyor hayat, adam sanayide arabaya ampül takıyor 20 tl işçilik alıyor, sucuyu eve çağırma bedeli en az 30 tl isterse işin görülmesin, doktora git muayene ücreti var, avukata git, soru sormak parayla, ben böyle iş görmedim, internete köle gibi çalışıyoruz asıl internet olmasa o sağlayıcı firmalar ne yapardı? Taksici olmak isterdim hem arabayla gezerdim hem para kazanırdım, benzin derdimde olmazdı.